Vyhlásené obstarávanie

ACCORD - Rekonštrukcia výťahov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 292 650,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45313100-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Február 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Marec 2020
Dátum otvárania ponúk:
31. Marec 2020
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2021
Miesto otvárania ponúk:
Univerzita Komenského v Bratislave, rektorát, zasadačka rektora Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v systéme riadenia VO ERANET
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

ACCORD - Rekonštrukcia výťahov

Opis obstarávania

Kompletná výmena výťahov a rekonštrukcia strojovne výťahov pre fakulty FMFI a PRIF UK v Bratislave. Súčasťou predmetu zákazky je aj nadväzujúca udržba a zmluvný servis počas záručnej doby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zadávanej zákazky je kompletná výmena výťahov a rekonštrukcia strojovne výťahov pre fakulty FMFI a PRIF UK v Bratislave, pri dodržaní všetkých súvisiacich platných zákonov, vyhlášok, technických a bezpečnostných noriem. Súčasťou predmetu zákazky je aj nadväzujúca udržba a zmluvný servis počas záručnej doby.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://tenderpro.eranet.sk. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. 2. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://tenderpro.eranet.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, na základe neobmedzeného vyžiadania na URL adrese: https://tenderpro.eranet.sk/#/tenders. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. 3. Dokumenty a doklady, ktoré tvoria ponuku uchádzača a ktoré neboli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme, sa prostredníctvom systému ERANET predkladajú zoskenované. Dokumenty a doklady, ktoré tvoria ponuku uchádzača a ktoré boli pôvodne vyhotovené v elektronickej forme sa prostredníctvom systému ERANET predkladajú v pôvodnej elektronickej podobe. 4. Zadávanie podlimitnej zákazky realizované postupom podľa § 112 zákona č. 343/2015 o VO. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán po vykonaní administratívnej kontroly stanoví korekciu alebo nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 35 000,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Obhliadka miesta uskutočnenia prác sa uskutoční v 2 termínoch: 2.3.2020 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule FMFI UK v Mlynskej doline 9.3.2020 o 10:00 hod s miestom stretnutia vo vestibule FMFI UK v Mlynskej doline viac v súťažných podkladoch. V prípade ak záujemcovi nevyhovuje žiadny z vyhlásených termínov, je možné dohodnúť dátum a čas obhliadky s kontaktnou osobou uvedenou v súťažných podkladoch. 9. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.