Vyhlásené obstarávanie

Deinštitucionalizácia DSS a ZPB MEREMA


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 241 018,34
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45211100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
1. Júl 2019
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Júl 2019
Dátum otvárania ponúk:
30. Júl 2019
Ponuka musí platiť do:
31. December 2019
Miesto otvárania ponúk:
Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie je verejné a uskutoční sa za účasti uchádzačov. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Deinštitucionalizácia DSS a ZPB MEREMA

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie výstavby dvoch jednopodlažných rodinných dvojdomov v Častej a Dubovej v rámci projektu Deinštitucionalizácie DSS a ZPB MEREMA. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom sú stavebné práce na stavebnom objekte Domova sociálnych služieb a Zariadenie podporovaného bývania MEREMA (ďalej aj DSS a ZPB MEREMA) na Zámockej ulici v obci Častá v rozsahu prác a dodávok podľa projektovej dokumentácie (ďalej tiež ako PD) a zmluvných podmienok. Stavebné práce zahŕňajú výstavbu jednopodlažného rodinného dvojdomu s kapacitou 12 fyzických osôb pre potreby poskytovania sociálnych služieb. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 04/2018 a v súťažných podkladoch.Stavebné práce zahŕňajú výstavbu jednopodlažného rodinného dvojdomu s kapacitou 12 fyzických osôb pre potreby poskytovania sociálnych služieb. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedená v technickej správe (TS) projektovej dokumentácie v stupni realizačného projektu z 04/2018.

Doplňujúce informácie

1. Na zabezpečenie záväzku sa od úspešného uchádzača vyžaduje zádržné vo výške zadrží 10 % z hodnoty každej faktúry vrátane DPH. Zádržné sa zhotoviteľovi vyplatí do 90 dní od odovzdania diela. Podrobnosti sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. 2. Podľa § 41 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom. Zároveň verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch vyžaduje splnenie podmienok podľa § 41 ods. 1 písm. b) zákona. 3. Zákazka bude financovaná zo štrukturálnych fondov EÚ. Verejný obstarávateľ upozorňuje na osobitný režim fakturácie, ktorý je uvedený v návrhu zmluvy o dielo. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil v zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 5. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18.0) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Bližšie informácie k spôsobu zaevidovania sa do verejnej súťaže konvertovanej do IS EVO ver. 18.0 zo strany uchádzača sú uvedené v príručke (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky5f7.html) a krátkych inštruktážnych videách (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/videonavody-5f9.html) zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 17 000,- EUR pre 1. časť/ Častá a 19 000,- EUR pre 2.časť/Dubová. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 8.Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Úspešný uchádzač je povinný byť poistený pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú vykonávaním činností v zmysle ZoD, s minimálnym limitom poistného plnenia vo výške zmluvnej ceny diela s DPH.