Predmetom zákazky je dodanie nábytku, IKT vybavenia a učebných pomôcok pre jazykovú učebňu, pre knižnicu, pre BIO/CHEM učebňu, pre polytechnickú učebňu a pre IKT učebňu. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov. Predmetom zákazky je dodanie IKT vybavenia do Základnej školy Záhorská Ves v rámci projektu Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ Záhorská Ves. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladovPredmetom zákazky je dodanie učebných pomôcok do Základnej školy Záhorská Ves v rámci projektu Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ Záhorská Ves. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladovPredmetom zákazky je dodanie nábytku do Základnej školy Záhorská Ves v rámci projektu Skvalitnenie technického vybavenia odborných učební ZŠ Záhorská Ves. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 súťažných podkladov.
Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu v zmysle § 39. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.