Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie portfólia služieb spoločnosti orientovaných na koncových zákazníkov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hi-Reklama, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
338 166,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42991000-9
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Júl 2018
Dátum otvárania ponúk:
11. Júl 2018
Ponuka musí platiť do:
11. Júl 2019
Miesto otvárania ponúk:
Sídlo verejného obstarávateľa
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je z dôvodu uplatnenia elektronickej aukcie neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ plánuje nákup digitálnej priemyselnej tlačiarne - 1ks spolu so softvérovým balíkom k tlačiarni. Predmet zákazky je spojený s dodávkou tovaru, inštaláciou tovaru a zaškolením obsluhy v mieste dodania predmetu zákazky. Špecifikácia predmetu zákazky je z dôvodu zabezpečenia dodržania oprávnenosti nákladov v projekte uvedená v prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov, kde je presne špecifikovaný predmet zákazky.. Verejný obstarávateľ plánuje nákup digitálnej priemyselnej tlačiarne - 1ks spolu so softvérovým balíkom k tlačiarni. Predmet zákazky je spojený s dodávkou tovaru, inštaláciou tovaru a zaškolením obsluhy v mieste dodania predmetu zákazky. Špecifikácia predmetu zákazky je z dôvodu zabezpečenia dodržania oprávnenosti nákladov v projekte uvedená v prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov, kde je presne špecifikovaný predmet zákazky.

Doplňujúce informácie

A) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe sprístupnením verejným obstarávateľom v systéme ERANET http://www.akcepta.eranet.sk/ Verejný obstarávateľ tak umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom a všetkým ich vysvetleniam a doplneniam. B) Súťažné podklady a ďalšie dokumenty, prípadné vysvetlenia alebo doplnenia k zákazke si môže záujemca o súťaž stiahnuť v systéme ERANET dostupnom na URL adrese: https://akcepta.eranet.sk/tenders v rámci zobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania [Rozšírenie portfólia služieb spoločnosti orientovaných na koncových zákazníkov] (priamy link: http://akcepta.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/ID_14). Pre prístup do systému sa musí záujemca o súťaž zaregistrovať na totožnej webovej stránke. Registrácia je bezplatná a slúži na získanie prístupu do systému ERANET a k dokumentom zákazky. Manuál k registrácii, prihláseniu a práce so systémom je pre záujemcov o súťaž dostupný na prihlasovacej stránke systému. C) Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému ERANET na URL: https://akcepta.eranet.sk. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://akcepta.eranet.sk v časti PODMIENKY a MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies D) . Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme ERANET, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. E) Zmluva uzavretá týmto postupom verejného obstarávania nadobudne účinnosť až po a)kladnom výsledku administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom a prípadne Úradom pre verejné obstarávanie a b)vystavení záväznej písomnej objednávky kupujúcim predávajúcemu. Podrobnosti viď príloha č. 1 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje 60-dňovú splatnosť faktúr. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v zmluve nachádzajúcej sa v prílohe č.1 súťažných podkladov. F) Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku podľa § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. G) Verejný obstarávateľ v bode 26 súťažných podkladov vyžaduje preukázanie splnenia požiadaviek na predmet zákazky. H) Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Hospodársky subjekt je povinný predložiť Jednotný európsky dokument s uvedením informácií podľa jednotlivých oddielov III. tejto výzvy na predkladanie ponúk. I) Verejný obstarávateľ uverejní v profile verejného obstarávateľa v súlade s § 25 ods. 3 zákona informácie o spôsobe určenia predpokladanej hodnoty zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/15529. Verejný obstarávateľ zároveň určil primeranú lehotu na predkladanie ponúk. J) Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom až po kladnom výsledku administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom a prípadne Úradom pre verejné obstarávanie. K) Verejné obstarávanie je obstarávanie inovácií.