Vyhlásené obstarávanie

Vybudovanie zberného dvora v obci Likavka - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Likavka
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
261 272,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45222100-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Február 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Marec 2018
Dátum otvárania ponúk:
14. Marec 2018
Ponuka musí platiť do:
31. December 2018
Miesto otvárania ponúk:
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, 2. poschodie
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Vyššie uvedený dátum, čas a miesto otvárania ponúk súvisí s otváraním častí ponúk označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude vzhľadom na použitie § 54 ZVO (elektronická aukcia) neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 4

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na vybudovaní zberného dvora v obci Likavka - s cieľom vytvorenia podmienok pre celoročný separovaný bezpečný zber jednotlivých zložiek odpadu a ich dočasné bezpečné zhromaždenie donáškovým spôsobom od pôvodcu, s predpokladanou hodnotou zákazky 261 272,23 EUR bez DPH. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na vybudovaní zberného dvora v obci Likavka - s cieľom vytvorenia podmienok pre celoročný separovaný bezpečný zber jednotlivých zložiek odpadu a ich dočasné bezpečné zhromaždenie donáškovým spôsobom od pôvodcu, s predpokladanou hodnotou zákazky 261 272,23 EUR bez DPH. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ súťažné podklady neodosiela. 2. Súťažné podklady sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4955 Bezodplatný neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom elektronických prostriedkov: http://www.vosk.sk/folder/157/ 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa, pokiaľ nie je vo výzve na predkladanie ponúk alebo v týchto SP uvedené inak. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania písomne v listinnej podobe prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: JUDr. Martin Oravec, LL.M. Z dôvodu zabezpečenia bezproblémovej komunikácie záujemca/uchádzač vo svojich podaniach uvedie nasledovné údaje: - obchodné meno - sídlo/miesto podnikania - identifikačné číslo - korešpondenčnú adresu (v prípade, ak sa táto líši od sídla/miesta podnikania) - meno a priezvisko kontaktnej osoby - e-mailovú adresu kontaktnej osoby - telefónne číslo kontaktnej osoby Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať aj vo svojom profile. Verejný obstarávateľ bude doručovať písomnosti záujemcom/uchádzačom prostredníctvom pošty alebo inej doručovacej služby. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po uložení zásielky na pošte. Zásielka sa považuje za doručenú aj v prípade, že ju adresát prevziať odmietol, a to okamihom odmietnutia. 4.Úspešný uchádzač je povinný pred podpisom zmluvy predložiť dôkaz o existencii poistenia (poistku) s poistnou sumou vo výške minimálne zmluvnej ceny diela s DPH, pričom jej súčasťou budú najmä nasledovné druhy poistenia: - poistenie proti poškodeniu predmetu zákazky, s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH, - poistenie proti všetkým rizikám, ktoré je poistením proti strate alebo poškodeniu akéhokoľvek majetku dodaného na stavenisko úspešným uchádzačom alebo jeho subdodávateľom, s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH, - poistenie zodpovednosti tretej osoby poistenie objektívnej zodpovednosti voči tretej strane za ublíženie na zdraví (alebo usmrtenie) alebo za poškodenie majetku tretej osoby, ktoré môže byť spôsobené počas realizácie predmetu zákazky , s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH, - poistenie pracovníkov poistenie zodpovednosti voči zamestnancom verejného obstarávateľa alebo ktorejkoľvek osobe určenej verejným obstarávateľom alebo konajúcej v jeho mene v súvislosti s predmetom Zmluvy voči zamestnancom úspešného uchádzača, zamestnancom zástupcu verejného obstarávateľa a zamestnancom subdodávateľov za ublíženie na zdraví (alebo usmrtenie), s výškou poistného krytia min. vo výške ceny predmetu zákazky s DPH. 5.Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. (1) ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa vo výške 7 800,- EUR. Podrobnosti ohľadom zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch 6. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.