Vyhlásené obstarávanie

Zberný dvor Dunajská Streda - stavebné práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
682 672,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45222110-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Január 2018
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Február 2018
Dátum otvárania ponúk:
22. Február 2018
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kancelária Municipal Real Estate Dunajská Streda, s.r.o., Alžbetínske námestie 1203, 929 01 Dunajská Streda
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavbe Zberného dvora Dunajská Streda v súlade so stavebným povolením číslo: 67/VR/1148/2015/033-BGy/003, zo dňa: 01.04.2016, vrátane vypracovania realizačnej projektovej dokumentácie objektov SO 04 Vonkajšie osvetlenie a SO-07 Garážové státie.. Zákazka je členená na nasledovné stavebné objekty: SO-01 Prípravné práce, búracie práce SO 03 Vodohospodárske objekty SO 04 Vonkajšie osvetlenie SO-05 Komunikácie a spevnené plochy SO 06 Oplotenie SO-07 Garážové státie SO-08 Terénne a sadové úpravy

Doplňujúce informácie

1.Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 12:00 hod. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. Záujemca si môže súťažné podklady vyžiadať písomne emailom na adrese laci@buslaci.sk. V žiadosti sa požaduje uviesť telefonický, kontakt, e-mail a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne počas stránkových hodín po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom verejného obstarávateľa ( +421 31 552 7639). Odporúčame záujemcom ktorí, si stiahnu súťažné podklady z profilu, aby poslali na e-mailovú adresu laci@buslaci.sk žiadosť o registráciu záujemcu vo VO. 2.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom(ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 ZVO o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Vyhodnotenie splnenie podmienok účasti uchádzačom, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí sa bude vykonávať po vyhodnotení ponúk. 4. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 20 000,00 Eur. Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. 6. Verejný obstarávateľ predpokladá, že predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého z Operačného programu Kvalita životného prostredia. Uzavretie zmluvy a plnenie zákazky je podmienené získaním nenávratného finančného príspevku.