Vyhlásené obstarávanie

Banská Belá havarijný stav telocvicňa a budova základnej školy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Banská Belá
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
154 502,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Máj 2017
Dátum otvárania ponúk:
2. Máj 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10,A, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk, označených ako "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená a to na mieste a v čase a to na mieste a v čase oznámenom všetkým uchádzačom, ktorých ponuka nebola vylúčená.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Áno
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 150

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa pre realizáciu projektu: Banská Belá havarijný stav telocvicňa a budova základnej školy. Realizácia zákazky bude podľa fotodokumentácie, opisu a výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.. 1. Oprava objektu Telocvičňa: - Stavebné úpravy - Socialne zariadenie - Bleskozvod 2. Oprava budovy Základnej školy - Socialne zariadenie v budove ZŠ Realizácia zákazky bude podľa výkazu výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K súťažným podkladom sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk, kde je aj odkaz na ich editovateľnú formu. Záujemcom, ktorí si stiahnu SP z profilu odporúčame, aby predložili osobne, poštou alebo elektronicky (mailom) žiadosť o registráciu záujemcu vo verejnom obstarávaní. 3.Uchádzač alebo osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie splnenia podmienok účasti postavenia môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti (Odd III.1 tejto výzvy) Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa §39. Z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované JED-om. Na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, je kedykoľvek v jeho priebehu možné uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om. 4.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí finančné príspevku zo spravy MŠ SR. b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5.V súlade s §187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou. 6.Súčasťou ponuky uchádzača je zmluva s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 6.Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky podľa §46 zákona č. 343/2015 . Uchádzač zloží zábezpeku za predmet zákazky vo výške 4.500,00 EUR. Uchádzač predloží vo svojej ponuke doklad o zložení finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch alebo predloží doklad o vystavení bankovej záruky. 7. Uchádzač ako súčasť ponuky predloží aj vyplnenú zmluvy o dielo spolu s prílohami, tak ako je uvedené v súťažných podkladoch. 8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu (ZRPVS), ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html. 9.Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa denného kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) k poslednému dňu aktuálneho hospodárskeho roka. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. 10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.