Vyhlásené obstarávanie

Uhlíkové kefy a šmyky 2017


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
22 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
31660000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2017
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2017
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2017
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených ako Ostatné vykoná komisia dňa 24.04.2017 o 10:00 hod. na adrese: Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, 043 29 Košice, v budove "A" , Zasadačka 1. posch.. Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné, komisia vykoná otváranie bez účasti uchádzačov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú uhlíkové kefy a šmyky pre električky pre atypické menovité napätie 600 V DC. Električky typu KT8 sú prevádzkované na území SR iba v DPMK, a.s.. Predmetom zákazky sú uhlíkové kefy a šmyky pre električky pre atypické menovité napätie 600 V DC. Električky typu KT8 sú prevádzkované na území SR iba v DPMK, a.s. 1. Uhlíkový šmyk električka pantograf T6P 32 x 97050 322 011 menovité napätie 600 V DC a celoročná prevádzkapredpokladané množstvo 100 ks 2. Uhlíkový šmyk električka pantograf KT8D5P 32 x 105050 704 052menovité napätie 600 V DC a celoročná prevádzkapredpokladané množstvo 100 ks 3. Uhlíková kefa trakčný motor KT8D52 x (10 x 32 x 50)55 830 006men. napätie 300 V, men. prúd 175 A pri 1720 ot.max. od 4200/min.predpokladané množstvo 1200 ks 4. Uhlíková kefa kalorifer6,4 x 8 x 20nemámen.napätie 24 Vpredpokladané množstvo 250 ks 5. Uhlíková kefa ventilátora meniča10x16x25nemámen. napätie 24 V predpokladané množstvo 250 ks 6. Uhlíková kefa ventilátora KT8 EG 6808 x 12,5 x 30nemámen. napätie 600 Vpredpokladané množstvo 200 ks 7. Uhlíková kefa prevodovka24,7 x 39,7 x 6901 002 092men.napätie 600Vpredpokladané množstvo 60 ks

Doplňujúce informácie

JED je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom formuláru Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len JED) podľa ustanovenia § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla Úradu pre verejné obstarávanie a riadne vyplnili. Predmetný formulár a bližší postup vyplnenia JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED, popísaný v Príručke k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie JED, je dostupný na webovom sídle úradu na adrese: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, aby úspešní uchádzači, ktorí využili inštitút možnosti preukázania splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom, aby do 5 pracovných dní po doručení výzvy na predloženie dokladov, zaslali verejnému obstarávateľovi doklady, tak ako to verejný obstarávateľ vyžadoval v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažných podkladoch časť A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV. V prípade, ak úspešný uchádzač podľa výsledku elektronickej aukcie, odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk, komisia na vyhodnotenie ponúk novým vyhodnotením zostávajúcich výsledkov uskutočnenej elektronickej aukcie identifikuje úspešného uchádzača.