Vyhlásené obstarávanie

„Využitie tradičných vzorov a motívov a ich aplikácia do moderného odievania a bývania“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
needles, s. r. o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
126 778,45
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42718000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Máj 2017
Dátum otvárania ponúk:
29. Máj 2017
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2018
Miesto otvárania ponúk:
Staničná 898/6, 924 01 Galanta
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 90

Opis obstarávania

Využitie tradičných vzorov a motívov a ich aplikácia do moderného odievania a bývania LOGICKÝ CELOK č.1: Technológie na potlač textilných materiálov LOGICKÝ CELOK č.2: Zariadenie krajčírskej dielne Predmetom zákazky je obstaranie technológií na potlač textilných materiálov a následné využite potlačených látok na zhotovovanie odevných výrobkov a textilných výrobkov do domácnosti v krajčírskej dielni. 1x Veľkoformátová tlačiareň na textil Predmetom obstarávania je profesionálna veľkoformátová tlačiareň určená na priamu potlač textilu rôznymi metódami, podľa druhu potláčaného textilu. Tlačiareň je primárne určená pre malosériovú výrobu odevov a bytových textílií. Príslušenstvo k tlačiarni predstavujú náplne do tlačiarne v zmysle opisu v Cenových a technických špecifikáciách zákazky 1x Fixačná jednotka 1x Stolový lis Všetky uvádzané parametre sú minimálne požadované parametre. Dodaný produkt môže mať aj vyššie kvalitatívne parametre ako sú minimálne udávané parametre. Súčasťou dodávky je záruka 3 roky na tlačiareň a zásah v prípade poruchy do 5 hodín od nahlásenia poruchy. Súčasťou dodávky musí byť balenie, doprava a inštalácia všetkých technológií a minimálne celodenné školenie. Strojové vybavenie: 1x Priemyselný šijací stroj na jemné až stredne hrubé textílie 1x Priemyselný šijací stroj na ťažké materiály 1x Domáci šijací, vyšívací a kviltovací stroj 1x Overlock 1x Žehliaci stôl s vyhrievaním a odsávaním 1x Píla na textil 1x Vyvíjač pary Konečná cena musí zahŕňať aj dopravu, inštaláciu a inštruktáž pre obsluhu strojov.. 1x Veľkoformátová tlačiareň na textil Predmetom obstarávania je profesionálna veľkoformátová tlačiareň určená na priamu potlač textilu rôznymi metódami, podľa druhu potláčaného textilu. Tlačiareň je primárne určená pre malosériovú výrobu odevov a bytových textílií. Príslušenstvo k tlačiarni predstavujú náplne do tlačiarne v zmysle opisu v Cenových a technických špecifikáciách zákazky 1x Fixačná jednotka 1x Stolový lis Všetky uvádzané parametre sú minimálne požadované parametre. Dodaný produkt môže mať aj vyššie kvalitatívne parametre ako sú minimálne udávané parametre. Súčasťou dodávky je záruka 3 roky na tlačiareň a zásah v prípade poruchy do 5 hodín od nahlásenia poruchy. Súčasťou dodávky musí byť balenie, doprava a inštalácia všetkých technológií a minimálne celodenné školenie.Predmetom obstarávania je profesionálne vybavenie krajčírskej dielne. Všetky uvádzané parametre sú minimálne požadované parametre. Dodaný produkt môže mať aj vyššie kvalitatívne parametre ako sú minimálne udávané parametre. Strojové vybavenie: 1x Priemyselný šijací stroj na jemné až stredne hrubé textílie 1x Priemyselný šijací stroj na ťažké materiály 1x Domáci šijací, vyšívací a kviltovací stroj 1x Overlock 1x Žehliaci stôl s vyhrievaním a odsávaním 1x Píla na textil 1x Vyvíjač pary Konečná cena musí zahŕňať aj dopravu, inštaláciu a inštruktáž pre obsluhu strojov.

Doplňujúce informácie

Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami a uchádzačmi Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Osobitným predpisom, na ktorý § 11 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje, je práve zákon o registri partnerov verejného sektora. Zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora), ktorým sa novelizuje zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 438/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), nadobudol účinnosť 1. februára 2017. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, vykonaním diela a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a)Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ Objednávateľ (t.j. prijímateľ NFP) si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. Schválenie zákazky v rámci administratívnej finančnej kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.