Vyhlásené obstarávanie

Sťahovanie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
133 539,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
63110000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Apríl 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2017
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo hospodarstva SR, Mierova 19, 827 15 Bratislava - Ruzinov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvaranie ponuk sa uskutocni v sulade s § 52 zakona o verejnom obstaravani.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Jún 2017 až 30. September 2018

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie sťahovania a súvisiacich služieb z objektov verejného obstarávateľa Mierová 17-19, 827 15 Bratislava do nových objektov verejného obstarávateľa - Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava a Votrubova 1428/1, 82109 Bratislava (budovy SPP) a tiež premiestňovanie kancelárskeho nábytku vrámci objektov Mierová 17-19, 827 15 Bratislava a Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.. Predmetom zákazky je zabezpečenie sťahovania a súvisiacich služieb z objektov verejného obstarávateľa Mierová 17-19, 827 15 Bratislava do nových objektov verejného obstarávateľa - Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava a Votrubova 1428/1, 82109 Bratislava (budovy SPP) a tiež premiestňovanie kancelárskeho nábytku v rámci objektov Mierová 17-19, 827 15 Bratislava a Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Ziadost o sutazne podklady moze zaujemca dorucit na (e- mailovu) adresu verejneho obstaravatela v zmysle tejto vyzvy na predkladanie ponuk a sutaznych podkladov (marek.havas@mhsr.sk). Ziadost o sutazne podklady musi obsahovat kompletne identifikacne udaje ziadatela (nazov, adresa sidla, adresa dorucovania v pripade, ze je ina ako adresa sidla, kontaktny email), uvedeny predmet ziadosti (co sa ziada), meno osoby zodpovednej za ziadost jej telefonne cislo. Ziadost musi byt napisana v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na ziadosti dorucene na inu adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelne ziadosti sa nebude reagovat. Po doruceni kompletnej ziadosti budu zaujemcovi zaslane sutazne podklady. 2. Verejny obstaravatel odporuca zaujemcom, aby si o sutazne podklady poziadali aj vtedy, ak neziskali sutazne podklady od kontaktnej osoby. V pripade, ze zaujemca nepoziada o sutazne podklady, verejny obstaravatel nevie zabezpecit dorucenie vysvetleni, zmien a inych informacii, ktore by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sutazi. V pripade, ze potencialny zaujemca nepoziada o sutazne podklady zakazky, kona tak na vlastnu zodpovednost a vlastne riziko. 3. Sutazne podklady su zaujemcom k dispozicii i na profile verejneho obstaravatela, ktory je zriadeny v sulade s § 148 ods. 3 zakona o verejnom obstaravani. Verejny obstaravatel bude zverejnovat vsetky vysvetlenia, pripadne zmeny, doplnenia a odpovede na prijate ziadosti o napravu na svojom profile v ramci danej zakazky, pokial to informacny system UVO umozni. 4. Akakolvek komunikacia medzi verejnym obstaravatelom a zaujemcami/uchadzacmi bude vylucne v slovenskom jazyku. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. 4/5 5. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci verejnemu obstaravatelovi, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 6. Uchadzaci predlozia originaly alebo uradne osvedcene kopie pozadovanych dokladov, ak nie je uvedene inak. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Doklady preukazujuce splnenie podmienok ucasti uchadzacov so sidlom mimo uzemia Slovenskej republiky musia byt predlozene v povodnom jazyku a sucasne musia byt uradne predlozene do slovenskeho jazyka okrem dokladov predlozenych v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku. 7. Ak uchadzac nema v umysle zadat podiel zakazky tretim osobam, je tuto skutocnost povinny vyslovene uviest vo svojej ponuke. 8. Verejny obstaravatel si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 9. Ponuky je mozne zasielat postovou prepravou alebo osobne predkladat na uvedenom kontaktnom mieste. V pripade osobneho dorucenia v uradnych hodninach podatelne Ministerstva hospodarstva SR.