Vyhlásené obstarávanie

Defibrilátory


Detaily obstarávania

Zdroj:
EKS
Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trenčín
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 380,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33182100-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Elektronické trhovisko
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
24. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
  • 100 % Cena bez DPH; výhodnejšia hodnota: Menšia

Opis obstarávania

Funkcie:

- Bifázické defibrilátory s externými defibrilačnými pádlami vhodné pre dospelých aj detských pacientov.

Názov Položky:  1. Bifázické defibrilátory

Technicke Vlastnosti:

- Technicke Vlastnosti: Bizáfický defibrilátor

Presne: 2

Jednotka: ks

- Technicke Vlastnosti: Externé defibrilačné pádla s ovládaním na pádlach, vhodné pre deti a dospelých pacientov

Hodnota/Charakteristika: áno

Doplňujúce informácie

Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov

Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení

Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu

Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.

Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty, vyhlásenie o zhode a CE certifikát (neoverené kópie) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu v slovenskom jazyku

Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Od úspešného dodávateľa požadujeme do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky

Záručný autorizovaný servis a údržba

Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu

Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní

Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy

Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu

Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od dostupnosti náhradného dielu na trhu

Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- objednávateľa. Rovnakým spôsobom dodávateľ pohľadávku voči objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou alebo žiadnym iným právne prípustným spôsobom dodávateľ neposkytne práva k takejto pohľadávke tretej osobe. Písomný súhlas objednávateľa s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR

V prípade, že dôjde zo strany predávajúceho k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči kupujúcemu

Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak

Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.

Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.

Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky

Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke

Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.

Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru

Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska

Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia

Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa

Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy, objednávateľ požaduje predložiť: podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Pokiaľ bude dodaný prístroj potrebovať pripojenie do počítačovej siete verejného obstarávateľa, ktoré bude konfigurovať dodávateľ, musí spôsob pripojenia konzultovať s IT administrátormi verejného obstarávateľa minimálne 14 dní vopred. Za týmto účelom je dodávateľ povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi potrebné technické informácie a rešpektovať jeho požiadavky. Komunikácia na sieti by mala byť šifrovaná, ak to prístroj umožňuje. Ak je technicky možné prístroj pripojiť cez Ethernet, je táto možnosť  preferovaná voči bezdrôtovému pripojeniu a treba dodať prístroj v tomto variante.

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Ak bude dodávateľ požadovať vzdialenú správu dodaného prístroja, alebo bude musieť byť prístroj pripojený do Internetu/Cloudu aj z iných dôvodov (napr. aktualizácie, monitoring, vzdialené ovládanie) musí vopred uzavrieť s verejným obstarávateľom zmluvu o plnení bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností, ktorá bližšie upraví zabezpečenie kybernetickej bezpečnosti elektronických sietí a informačných systémov verejného obstarávateľa

Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok