Vyhlásené obstarávanie

Služby stavebného dozoru na stavbe „Zariadenie sociálnych služieb v meste Svidník“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Svidník
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
42 546,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71315300-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
29. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
10. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Svidník, Sov. hrdinov 200/33
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom služieb stavebného dozoru uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt vykonávania služieb stavebného dozoru

Popis podmienky účasti:

Podľa bodu 1 - § 34 ods. 1 písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: Zoznam služieb stavebného dozoru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (služby stavebného dozoru) a potvrdenia o uspokojivom vykonaní (poskytovaní) služieb stavebného dozoru a zhodnotení vykonaných služieb stavebného dozoru: uchádzač preukáže poskytovanie služieb stavebného dozoru na stavbách v min. objeme 2 669 428, 95 EUR bez DPH súhrnne za všetky požadované roky a všetky zákazky uvedené v zozname, predloženom uchádzačom, uskutočnených za predchádzajúcich 3 roky rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Za poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať služby stavebného dozoru pri výstavbe, oprave alebo rekonštrukcii pozemných stavieb, ktorých celková cena uskutočnených stavebných prác kumulatívne predstavuje hodnotu minimálne 2 669 428, 95 EUR bez DPH V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné služby ako služby stavebného dozoru rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom v postavení subdodávateľa alebo člena skupiny dodávateľov, musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v eur bez DPH realizoval zákazku uchádzač sám. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie hodnotu zákazky v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR podľa všeobecných informácií pod písm. C). Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. (1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) - zoznamom služieb stavebného dozoru uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt vykonávania služieb stavebného dozoru; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní služieb stavebného dozoru a zhodnotení uskutočnených služieb stavebného dozoru podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Odôvodnenie primeranosti: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu vykonaných služieb stavebného dozoru v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Vzhľadom ku komplexnému charakteru zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal dostatočné skúsenosti s plnením predmetu zákazky podobného alebo rovnakého charakteru.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov

Popis podmienky účasti:

Údaje o vzdelaní a odbornej praxi stavebného dozoru pre pozemné stavby: uchádzač musí disponovať minimálne 1 osobou v pozícii stavebného dozoru, ktorá preukáže: a) praktické skúsenosti v oblasti dozoru a kontroly stavieb ako stavebný dozor na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (pozemné stavby), a to v kumulatívnej hodnote týchto stavieb 2 669 428, 95 EUR bez DPH - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavebného dozoru, z ktorého budú požadované skúsenosti v požadovanej hodnote jasne identifikovateľné (napr. definovaním projektov/stavieb, pozície na projektoch/stavbách, finančnej hodnoty projektov/stavieb a pod); b) uchádzač je povinný predložiť v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) ZVO doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť osoby zabezpečujúcu splnenie Zmluvy o poskytovaní služieb stavebného dozoru, v ktorom bude uvedené evidenčné číslo stavebného dozoru s rozsahom oprávnenia Kategória: Pozemné stavby v zmysle platných pravidiel SKSI.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na vyhodnotenie úspešnej ponuky bude najnižšia cena za predmet zákazky. Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponuke uchádzačov, ktorí sú platcami DPH bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky vrátane DPH v EURÁCH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb stavebného dozoru v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. Zákon o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) na stavbe so súpisným číslom 328 na Ul. Sovietskych hrdinov ležiaca na parcele 644, 649/1, 645/5 k.ú. Svidník. Vykonanou stavebnou úpravou objektu má vzniknúť Zariadenie sociálnych služieb s vlastnou spoločenskou miestnosťou, kuchyňou a jedálňou, ubytovacou časťou a dvojlôžkovými izbami pre klientov so zníženou schopnosťou pohybu a prislúchajúcim zázemím pre klientov a personál. Osoba vykonávajúca stavebný dozor a) sleduje spôsob a postup uskutočňovania na obidvoch stavbách tak, aby sa zaručila bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, riadna inštalácia a prevádzka technického vybavenia na stavbe, odborné ukladanie stavebných výrobkov a hmôt, vhodnosť ich použitia a odborné ukladanie strojov a zariadení; sleduje vedenie stavebného denníka, b) zodpovedá za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby, za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu a spoluzodpovedá za dodržanie podmienok rozhodnutí vydaných na uskutočnenie stavby, najmä územného rozhodnutia a stavebného povolenia, c) vplýva na odstránenie závad, ktoré na stavbe zistil; ak nemožno závady odstrániť v rámci výkonu stavebného dozoru, bezodkladne ich oznámi stavebnému úradu. Podrobný rozpis rozsahu poskytovaných služieb: • vykonávať kontrolu súladu realizácie stavby (stavebných objektov) s projektovou dokumentáciou stavby (ďalej len „PD“), • vykonávať kontrolu súladu realizácie stavby podľa podmienok vyplývajúcich zo stavebného povolenia, • vykonávať kontrolu dodržiavania pravidiel bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na stavbe, • vykonávať kontrolu, či pri uskutočňovaní stavby nedochádza k ohrozeniu alebo poškodeniu životného prostredia nad mieru ustanovenú zákonom a či nie sú ohrozené iné verejné záujmy, • priebežne vykonávať kontrolu kvality výrobkov, materiálov a vykonaných prác, vhodnosť uskladnenia stavebných materiálov, strojov a zariadení, • organizovať a zúčastňovať sa kontrolných dní na stavbe, vyhotovovať zápisy a vykonávať kontrolu plnenia pridelených úloh, • pravidelne informovať objednávateľa o priebehu realizácie diela na výrobných výboroch a kontrolných dňoch stavby, resp. formou pravidelných správ o priebehu diela raz za jeden mesiac, pokiaľ sa s objednávateľom nedohodli inak (vrátane podrobnej fotodokumentácie Stavby, vrátane zakrývaných častí Stavby a konštrukcií tak, aby bol zreteľný postup prác), • spolupracovať so spracovateľom projektu diela, • kontrola vedenia stavebného denníka, kontrola a zapisovanie záznamov do stavebného denníka, usmerňovanie zhotoviteľa stavebných prác pri vedení stavebného denníka, • schvaľovanie, kontrolovanie dodržiavania technologických postupov, • vykonanie kontrolných skúšok v prípade pochybností o kvalite vykonaných stavebných prác na stavbe, po schválení objednávateľom, vyžadovanie dokladov a preukázaní zhody výrobkov pre stavbu, • spolupráca so zhotoviteľom pri vykonávaní opatrení na odvrátenie alebo na obmedzenie škôd pri ohrození stavby, • kontrola riadneho uskladnenia materiálov, strojov, zariadení a konštrukcií na stavenisku, • odsúhlasovanie, preberanie jednotlivých zakrytých častí stavebných prác čiastkovo a/alebo v ucelených konštrukčných častiach, • zastavenie realizácie stavebných prác na stavbe, po schválení objednávateľom, a to až do doby uvedenia do súladu, v prípade nedodržania technologických postupov, technických noriem, kvality prác, nedodržania bezpečnosti práce a PO, všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku životného prostredia alebo podmienok stavebného povolenia, • odsúhlasovanie rekapitulácie množstiev vykonaných prác a dodávok v mesačných intervaloch, vždy na konci kalendárneho mesiaca v stavebnom denníku a v súpisoch vykonaných prác a dodávok, ak nie je v Zmluve stanovené inak, čo bude slúžiť ako podklad k vystaveniu faktúry, • prijatie odporúčaní pre objednávateľa pri nárokoch zhotoviteľa pri zmenových konaniach, vrátane predloženia potrebnej dokumentácie, • kontrola dokladov zhotoviteľa, ktoré má povinnosť predložiť k protokolárnemu odovzdaniu stavby v súlade s platnou legislatívou SR, • vedenie preberacích konaní až do odovzdania stavby bez vád a nedorobkov, • kontrola odstraňovania vád a nedorobkov v dohodnutých termínoch, zistených pri preberaní stavby, účasť na kolaudačnom konaní, • kontrola vypratania staveniska, • povinnosť zvolávať a vykonávať kontrolné dni stavby v pravidelnom intervale min. 1x za týždeň.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.