Vyhlásené obstarávanie

Dodávka rastlinného materiálu – Ružinovské predzáhradky 2024


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 600,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03121100-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
10. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, min. 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v kumulatívnej hodnote min. 12 000 EUR bez DPH

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač s najnižším súčtom jednotkových cien za predmet zákazky v EUR s DPH. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka rastlinného materiálu a ostatného potrebného materiálu, ktorý verejný obstarávateľ použije pri realizácii iniciatívy Ružinovské predzáhradky 2024. Rastlinný materiál ako aj ostatný potrebný materiál je bližšie špecifikovaný v prílohe č. 5 a 6 Výzvy na predkladanie ponúk. Mestská časť Bratislava-Ružinov realizuje iniciatívu Ružinovské predzáhradky, ktorou podporuje proaktívnych obyvateľov dodaním rastlinného materiálu a iného potrebného materiálu pri úprave predzáhradok pred bytovým domami. V rámci podpory obyvateľov sú dodávané trvalky, kríky, poprípade rastlinný materiál na živý plot overených a nenáročných druhov (bližšia špecifikácia v prílohe č. 5). Každá predzáhradka je posudzovaná samostatne. K úprave predzáhradok mestská časť poskytuje aj substrát, mulčovaciu kôru, plastový oddeľovač záhonov od trávnikov. Materiál je odovzdaný obyvateľom, ktorí sú zodpovední za konkrétnu predzáhradku, následnú výsadbu rastlinného materiálu a celkovú úpravu predzáhradky. Predmetom zákazky je len dodávka požadovaného materiálu na miesto určenia. Miesto dodávky je Mierová 21, Bratislava, sídlo Miestneho úradu mestskej časti Bratislava Ružinov. Dodávka bude realizovaná na základe čiastkových objednávok, v ktorých sú bližšie špecifikované požadované druhy, množstvo rastlinného materiálu a ostatného materiálu. Dodávky materiálu je potrebné zrealizovať do 7 kalendárnych dní od doručenia objednávky. Množstvo objednaného tovaru záleží na dopyte a požiadavkách od obyvateľov. Predpokladané množstvo z požadovaného druhu sa môže meniť v súvislosti s požiadavkami verejného obstarávateľa, nakoľko v čase procesu verejného obstarávania ešte nie je známe množstvo rastlinného a ostatného materiálu určeného na dodávku na rok 2024. (v rámci jednotlivých objednávok môže dôjsť k objednaniu nižších množstiev napr. iba 1 ks z požadovaného druhu trvaliek alebo kríkov). Termín realizácie zákazky je od apríla 2024 do 15. novembra 2024 (v rámci letnej sezóny júl - august je z dôvodu veľmi vysokých teplôt a nepriaznivého suchého obdobia prestávka v dodávaní rastlinného materiálu, poprípade množstvá dodávané tovaru sú výrazne obmedzené.) Množstvo objednávok záleží od dopytu od obyvateľov, to znamená, že môže nastať situácia, že v rámci mesiaca nedôjde k objednávke. Druhové zloženie rastlinného materiálu tvorí prílohu č. 5. Dodávaný rastlinný materiál musí byť zdravý, bez poškodení, dostatočne rozkonárený, s kvalitným koreňovým systémom. Má ísť o štandardný škôlkarský výpestok zodpovedajúci svojmu rodu, druhu a plánovanému obdobiu výsadby a spĺňať veľkostnú kategóriu požadovanú v rámci zoznamu v prílohe č. 5. Prílohu č. 6 tvorí zoznam a popis ostatného potrebného materiálu. V rámci tabuľky je uvedené aj predpokladané množstvo, ktoré by malo byť dodávané v rámci roka 2024 na základe jednotlivých objednávok.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.