Vyhlásené obstarávanie

Toaletný papier, vreckovky, utierky na ruky a servítky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 422 565,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33760000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
7. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ul. 29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Opis podmienky účasti: Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele III. Právne, ekonomické, finančné a technické informácie v bode III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť uviesť celé znenie určených podmienok účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a), § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona, verejný obstarávateľ znenie týchto podmienok účasti uvádza v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Pravidlá na uplatnenie kritérií a spôsob vyhodnotenia ponúk podľa jediného kritéria: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí, tzn. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky v EUR s DPH. Ostatné ponuky budú zoradené vzostupne podľa výšky ponúkanej celkovej ceny v EUR s DPH, tzn. ponuke s najvyššou celkovou cenou bude priradené najvyššie poradové číslo.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka toaletného papiera, vreckoviek, utierok na ruky a servítok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Kapitolu B. 1 Opis predmetu zákazky a Kapitolu B. 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.