Vyhlásené obstarávanie

Dodávanie kávy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15861000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Apríl 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Máj 2024
Dátum otvárania ponúk:
6. Máj 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky zaslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona – verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Na vyčíslenie uvedených cien dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetné verejné obstarávanie na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom dodávok tovaru preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (konkrétne: dodávok kávy). V zozname realizovaných dodávok tovaru uchádzač uvedie Názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, Predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), Hodnota tovaru v EUR bez DPH/ EUR s DPH, Skutočná lehota dodania, Kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií), Len výšku hodnoty dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona zmluvou, ktorá svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovarov uviedol osobitne plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo dodané v rozhodnom období. V prípade, ak dodávku tovaru realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov alebo ako subdodávateľ, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v zozname dodávok tovaru osobitne uviedol plnenia ako aj ich hodnotu, ktoré boli realizované priamo uchádzačom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuka s najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH na dve desatinné miesta, bude komisiou s právom vyhodnocovať ponuky a s podporou IS EVO označená za prvú v poradí, ponuka s druhou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za druhú v poradí, ponuka s treťou najnižšou cenou celkom za požadovaný predmet zákazky, vyjadrenou v EUR bez DPH, bude označená za tretiu v poradí, atď. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávanie kávy na obdobie 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného objemu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, v zmysle nižšie uvedenej špecifikácie podľa potreby verejného obstarávateľa, na základe objednávok vystavených v súlade s Rámcovou dohodou. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby, spojené s manipuláciou, naložením, dovozom a vyložením tovaru, spracovaním a dodaním tovaru konečnému užívateľovi. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh a množstvo kávy. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie technológií pre kvalitné podávanie kávy v prevádzkach SND - ich servis, nastavovanie a profylaktické prehliadky; taktiež prezentácie dodávanej kávy, zabezpečenie kávového servisu a aj školenie personálu. Špecifikácia tovaru: Zabezpečenie kvalitnej kávy renomovanej značky podľa uvedenej špecifikácie. Káva musí mať minimálne jeden z uvedených certifikátov: - Fairtrade - Rainforest alliance - BIO kvalita Ponuka musí obsahovať 3 základné druhy kávy podľa typu zrna - typ zrna 100% arabika - typ zrna v pomere 80% arabiky a 20% robusta - typ zrna v pomere 50% arabika a 50% robusta Ponuka uchádzača musí obsahovať po dve (2) ponuky kávy v každom type zrna, t.j. spolu šesť (6) ponúk kávy za všetky tri (3) hore uvedené druhy kávy podľa typu zrna. Ďalšie požiadavky na ponúkanú kávu: - stredne tmavo pražená káva - nižšia acidita Podmienky dodávania tovaru: - dovoz tovaru v pracovných dňoch do 24 hodín od objednania tovaru na adresu verejného obstarávateľa. Špecifikácia súvisiacich služieb, zahrnutých v cene tovaru: - Zabezpečenie/nájom technológií, umožňujúcich kvalitné podávanie kávy v prevádzkach SND. Nájom technológie (vr. kávového servisu) má byť zahrnutý v cene tovaru a je viazaný na celú dobu trvania Rámcovej dohody. Špecifikácia požiadaviek na zabezpečenie nájmu technológii: - 2x kávovar – 2xhlava (páka), 2x para, horúca voda na čaj, čistiaci program, komunikačný display, podsvietenie, ohrev šálok, naprogramované tlačidlá výdaja kávy, priame napojenie na vodovodný okruh, automatické dopúšťanie vody, mlynec na kávu s automatickým dávkovaním kávy, 3x páka, - 5x kávovar – automatický s dotykovou obrazovkou, vstavaným mlyncom na kávu, príprava kávy jedným tlačidlom, digitálne ovládanie, program nápojov (aj mliečne, horúca voda na čaj, zásobník kávy, zásobník vody, napájanie na 230V, nastaviteľná sila kávy, napeňovač mlieka, - školenie personálu minimálne 2x ročne – september a január, následne podľa potreby kontrola a doškolenie personálu, - bezplatný servis kávovarov do 24hodín od nahlásenia servisu, a to aj v prípade, že servisný zásah musí byť vykonaný v dňoch pracovného pokoja a počas štátnych sviatkov, - profylaktická prehliadka každého kávovaru jedenkrát ročne, - nastavenie kávovarov na požiadanie - minimálne trikrát ročne, - zabezpečenie kávového servisu v množstve 60x kávový set na espresso (malá káva), 60x kávový set na lungo (veľká káva), 30x kávový set na kapučíno a jeho každoročné doplnenie s predpokladom 20% rozbitnosti v cene zákazky, - prezentácia kávy na vopred dojednaných interných podujatiach, pomoc pri veľkých eventoch a významných udalostiach organizovaných v priestoroch Slovenského národného divadla, a to dvakrát ročne počas celej doby trvania zmluvy; súčasťou prezentácie je výdajné miesto označené výrobkom, baristov, tovar, inventár a všetko potrebné k zabezpečeniu degustácie kávy, ktorá je zároveň prezentáciou značky; všetky detaily a požiadavky budú komunikované s dodávateľom (úspešným uchádzačom) minimálne mesiac vopred; Uchádzač je povinný akceptovať poskytovanie jednotlivých požadovaných služieb, ktoré sú zahrnuté v cene a to v (Príloha č. 2.3 Vlastný návrh plnenia zákazky Káva). Predpokladané množstvo tovaru, objednávaného počas platnosti Rámcovej dohody: 1 100 kg kávy za rok - 12 mesiacov, t.j. 2 200 kg kávy za 2 roky/ 24 mesiacov 20 000 ks HB bieleho cukru / trstinového za 24 mesiacov 1200 ks HB medu za 24 mesiacov Okrem uvedeného tovaru bude verejný obstarávateľ objednávať u predávajúceho/úspešného uchádzača aj chémiu na čistenie kávovarov a ostatných súčastí prenajatej technológie.

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie: 1/ Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2/ Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk . 3/ Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO prístupné v rámci IS EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/502176. 4/ Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5/ Vysvetlenie informácií, potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO , a to najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v súťažných podkladoch). 6/ Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7/ Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 8/ Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 7 súťažných podkladov. 9/ V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona. 10/ Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (Rámcová dohoda) predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.4 súťažných podkladov. 11/ Verejný obstarávateľ uvádza, že bude uplatňovať opatrenia, upravené v § 10 ods. 4 zákona a súvisiacich ustanoveniach zákona voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády, ak to bude aplikovateľné. 12/ Verejný obstarávateľ pri tomto verejnom obstarávaní uplatňuje nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31.júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/576 z 8.apríla 2022. 13/ Predmetné verejné obstarávanie nie je a)zelené verejné obstarávanie, b)obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.