Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie existujúceho logisticko-skladového systému


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
AGROPRET - PULZ, a. s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
149 480,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72212445-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Marec 2017
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Marec 2017
Dátum otvárania ponúk:
17. Marec 2017
Ponuka musí platiť do:
31. December 2017
Miesto otvárania ponúk:
Ultima Ratio s.r.o., Seberíniho 1, 821 03 Bratislava, Slovenská republika.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa riadi §52 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Opis obstarávania

Rozšírenie existujúceho logisticko-skladového systému. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Rozšírenie existujúceho logisticko-skladového systému, vrátane e-shopu a dodania súvisiacich tovarov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1) Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku a ich ponuka nebola vylúčená. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči z uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov že v súlade so zákonom 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov účinnom od 1.2.2017 a zákona 343/2015 Z.z. (ZVO) v novelizovanom znení účinnom od 1.2.2017 verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa NFP. 5)Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i. Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 7) Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 8) Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch od 9:00 do 11:30 a od 12:30 do 16:00.