Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: Verejný obstarávateľ v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ako referenciu zoznam poskytnutých služieb, ktorým uchádzač preukáže zrealizované plnenia rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt a odberateľov. A. Minimálne dve zákazky, ktorých predmetom bola príprava, zber a spracovanie údajov z verejne dostupných zdrojov, dátových zdrojov finančnej správy a dátových zdrojov vládnych inštitúcií, B. Minimálne dve zákazky, ktorých predmetom bolo štatistické a analytické spracovanie dát. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť 4 rôzne referenčné služby.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
IS IPEX je interný informačný systém finančnej správy, zavedený s cieľom zvýšenia informačnej podpory exekútorov v procese daňovej a colnej exekúcie. V systéme IPEX je zhromaždená na jednom mieste väčšina informácií, potrebných a rozhodujúcich pre výkon činnosti exekútora. Na základe získaných informácií sa vie exekútor rýchlo rozhodnúť, aké ďalšie kroky zvolí pri vykonávaní exekúcie u záujmového subjektu. Okrem informácií z interných systémov sú dostupné na jednom mieste tiež informácie z verejných aj neverejných zdrojov. Predmetom zákazky je: - podpora prevádzky interného informačného systému IPEX a služieb ESKN, - príprava a export dát pre interný systém EXPO SEP na základe požiadavky, - podpora existujúcich implementovaných funkcionalít IS IPEX, ako aj podpora pre novonasadzované funkcionality v informačnom systéme IS IPEX, napr. funkcionality, súvisiace s integráciou na boxy CRFS: EVOBox, DSCBox a CSRÚBox.. V rámci podpory systémov budú zabezpečené služby podpory v rozsahu: - Dohľad nad správnou funkcionalitou riešenia – zahŕňa okrem iného aj pravidelnú profylaktiku systémov s cieľom predísť poruchovým stavom, - Podpora pri realizácii prevádzkových zásahov, - Manažment riešenia a aktívna spolupráca poskytovateľa/dodávateľa pri riešení poruchových a havarijných stavov, - Realizácia servisných zásahov a riešenie incidentov v rámci helpdesk (emailové notifikácie), princíp je popísaný v časti Help Desk, - Telefonická podpora pre vybraných používateľov, princíp je popísaný v časti Hot line, - Sledovanie aktualizácií použitých technológií Microsoft a pravidelná aktualizácia systému (toto sa netýka podkladovej technológie ako je OS, DB atď.), - Drobné úpravy systému na základe požiadaviek zákazníka v dohodnutom rozsahu. Služby podpory sú zabezpečované v režime 9x5, teda v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00h. Mimo túto dobu sa reakčný čas nepočíta, resp. prerušuje, odpočet pokračuje nasledovným pracovným dňom. Podrobná špecifikácia je uvedená v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.