Vyhlásené obstarávanie

HMS-1-24_ Rozšírenie a obnova kapacít paliatívnej starostlivosti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hospic Milosrdných sestier
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 470 758,76
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215221-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
13. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
3. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

2. Podmienky účasti uchádzačov, týkajúce sa technickej spôsobilosti Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na realizáciu stavebných prác alebo služieb. 2.1. §34 ods. 1, písm. b) zoznamom stavebných prác – formulár 17-6-2 uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 2.1.1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie (napr. uhradená faktúra) 2.1.2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ -formulár 17-6-3; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2.1.3. Minimálna požadovaná úroveň 2.1.3.1. Zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru v kumulatívnom objeme 1 000 000,- € bez DPH, z toho minimálne jedna zákazka musí byť realizovaná za prevádzky. (za stavby obdobného charakteru budú považované rekonštrukcie stavieb určené podľa klasifikácie stavieb ozn. 126 - Budovy na kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo). 2.1.3.2. Zoznam stavebných prác uchádzač vydokladuje referenciami, alebo potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác objednávateľom pri splnení podmienok podľa bodu 2.1.3.1. Zverejnené referencie postačuje doložiť linkom ich umiestnenia. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné, doklady vydané príslušným orgánom členského štátu. 2.2. §34 ods. 1, písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy 2.2.1. oprávnenie stavbyvedúci – kópia vydaného osvedčenia, alebo výpis z SKSI na odborne spôsobilú osobu, v rozsahu pozemné stavby, prehľad zrealizovaných stavieb s minimálne jednou zákazkou realizovanou za prevádzky s uvedením kontaktov na investora u ktorého bola zákazka realizovaná. 2.2.2. osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre elektrické zariadenia - vhodné pre realizáciu prác, minimálne oprávnenie podľa vyhlášky 508/2009 Z.z. §22 v rozsahu Elektrické zariadenia (E2) do 1000 V, trieda objektu A – bez nebezpečenstva výbuchu. 2.2.3. expert - osoba so vzdelaním v odbore stolár uchádzač predloží informácie minimálne o jednom odborne zdatnom pracovníkovi, v rozsahu profesijný životopis, kópia dokladu o úspešnom ukončení vzdelania. Minimálna odborná prax 5 rokov od ukončenia štúdia. 2.2.4. požadované údaje o vzdelaní v bodoch 2.2.1. až 2.2.3. môžu byť nahradené ekvivalentným dokumentom vydávaným príslušným orgánom členského štátu. 2.2.5. U vlastných zamestnancov je potrebné predložiť niektorý z dôkazov, výpis z evidencie zamestnancov alebo kópiu pracovnej zmluvy alebo dohody o vykonaní práce. 2.3. §34 ods. 1, písm. i) 2.3.1. ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky 2.3.2. Podmienka – uchádzač predloží prehľad za roky 2021 až 2023, akceptovaný bude minimálny počet 20 zamestnancov. 3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 4. §114 Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením – formulár 17-6-4 alebo formulárom JED, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Neodporúča sa predloženie čestného vyhlásenia alebo formulára JED v kombinácii s dôkazmi o splnení niektorých podmienok účasti, ktoré sú uvedené v predkladanom vyhlásení alebo JED z dôvodov duplicity.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • celková cena stavebných prác vrátane nábytku na zákazku podľa prílohy C1

Opis obstarávania

Rekonštrukcia zdravotníckeho zariadenia, objekt Hospic Milosrdných sestier v Trenčíne. Rekonštrukčné práce budú prebiehať za prevádzky zariadenia. Zákazka realizovaná v e-platforme IS EVO V rámci prípravy neboli použité trhové konzultácie podľa §25

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.