Vyhlásené obstarávanie

Stolová, hygienická a posteľná bielizeň


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 375 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39500000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2024
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Úrad pre investície a akvizície, Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť

Názov podmienky účasti:

Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej vo všetkých podmienkach účasti uvedených v zoznamoch podmienok účasti len " zákon o verejnom obstarávaní")

Popis podmienky účasti:

1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledujúcich spôsobov: a) podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, b) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, c) podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, d) iným rovnocenným dokladom. Nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov uchádzači, ktorými sú hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike vo verejnej súťaži nie sú povinní predkladať nasledovné doklady: a) Výpis z registra trestov právnických osôb a fyzických osôb na preukázanie splnenia splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. b) Potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. c) Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. d) Potvrdenie príslušného súdu, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií, nie je v likvidácií a ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. e) Výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar u uchádzača, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Pokiaľ uchádzači, ktorými sú hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike a súčasne sú tieto hospodárske subjekty samostatne zárobkovo činné osoby (SZČO) resp. fyzické osoby ako podnikatelia, pre účely použitia údajov z informačných systémov verejnej správy poskytnú verejnému obstarávateľovi rodné číslo. Rodné číslo SZČO bude súčasťou ponuky predkladanej uchádzačom. Bližšie informácie a požiadavky vzťahujúce sa k požiadavkám na splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a bližšie informácie a požiadavky vzťahujúce sa k oprávneniu použiť údaje z informačných systémov verejnej správy sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len ,,JED"), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. Požiadavky na vyhotovenie, predloženie JED a ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Vzorky tovarov - podmienka účasti určená podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti určená podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje a jej opis vrátane minimálnej úrovne technickej alebo odbornej spôsobilosti požadovanej verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a dokladov požadovaných verejným obstarávateľom na jej preukázanie sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/498482

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovateľnými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu - podmienka účasti určená podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Popis podmienky účasti:

Podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti určená podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje a jej opis vrátane minimálnej úrovne technickej alebo odbornej spôsobilosti požadovanej verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a dokladov požadovaných verejným obstarávateľom na jej preukázanie sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/498482

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena t. j. cena celkom za všetky druhy tovarov v predpokladaných množstvách vypočítaná a vyjadrená v mene EUR podľa súťažných podkladov k verejnej súťaži (podľa oddielu B.1. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov) zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Najnižšia cena sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za predmet zákazky vypočítaných a vyjadrených podľa súťažných podkladov k verejnej súťaži (podľa oddielu B.1. Spôsob určenia ceny súťažných podkladov). Poradie uchádzačov bude určené vzostupne podľa výšky navrhnutých cien od najnižšej ponúknutej ceny po najvyššiu ponúknutú cenu za predmet zákazky. Úspešným vo verejnej súťaži bude ten uchádzač, ktorý sa v poradí hodnotených ponúk umiestnil na prvom mieste, t.j. ktorý navrhol najnižšiu cenu celkom za predmet zákazky (cena celkom uvedená v doklade „Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk“ predloženom uchádzačom podľa požiadaviek verejného obstarávateľa).

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uzavretie rámcovej dohody určujúcej podmienky zadávania zákaziek na kúpu a dodanie stolovej, hygienickej a posteľnej bielizne určenej pre potreby výkonu služby príslušníkov Ozbrojených síl SR v sortimente podľa technickej špecifikácie a podrobného vymedzenia predmetu zákazky uvedeného v súťažných podkladoch k tejto verejnej súťaži. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie návrhu kodifikačných údajov na tovar predmetu zákazky v súlade so STANAG 4177 a podľa zákona č. 11/2004 Z. z. o obrannej štandardizácii, kodifikácii a štátnom overovaní kvality výrobkov a služieb na účely obrany v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva obrany Slovenskej republiky č. 476/2011 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o metodike spracúvania návrhu kodifikačných údajov, o programovom vybavení na spracúvanie návrhov kodifikačných údajov, o návrhu kodifikačných údajov a o povinnostiach dodávateľa produktu v znení neskorších predpisov. Predpokladané množstvo tovarov predmetu zákazky (celé obdobie platnosti a účinnosti rámcovej dohody - 48 mesiacov): 1. Obliečka na paplón: cca 10 000 ks 2. Obliečka na vankúš: cca 10 000 ks 3. Obrus biely 140x140: cca 350 ks 4. Obrus biely 140x190: cca 350 ks 5. Obrus farebný 140x140: cca 350 ks 6. Obrus farebný 140x190: cca 350 ks 7. Osuška froté: cca 20 000 ks 8. Paplón antialergický: cca 11 000 ks 9. Plachta biela: cca 10 000 ks 10. Plachta farebná: cca 10 000 ks 11. Plachta úpletová: cca 10 000 ks 12. Uterák: cca 19 999 ks 13. Uterák froté: cca 20 000 ks 14. Utierka: cca 20 001 ks 15. Utierka froté: cca 9 524 ks 16. Vankúš antialergický: cca 8 000 ks

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku.