Vyhlásené obstarávanie

Výstavba a rekonštrukcia miestnych komunikácii v meste Trenčín


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trenčín
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
23 000 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45200000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
Dátum neuvedený
Dátum otvárania ponúk:
Dátum neuvedený
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Uchádzač v žiadosti o zaradenie do DNS predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie žiadosti o účasť alebo nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uchádzač požiada o zaradenie do DNS, ak uchádzač žiada o zaradenie po uplynutí lehoty na predkladanie žiadosti o účasť v rámci zriadeného DNS. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo jeho úradne overenej fotokópii. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za uskutočnenie celého predmetu zákazky - t. z. cena podľa výkazov – výmer, v prípade ak je k zákazke projektová dokumentácia, tak výkaz výmer z projektovej dokumentácie, ktoré tvoria prílohu k súťažným podkladom.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie DNS. Cieľom DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek týkajúcich sa stavebných prác bežne dostupných na trhu, v rámci ktorých sa budú uskutočňovať realizácie a rekonštrukcie súvislých povrchov miestnych komunikácií v meste Trenčín, pričom budú rekonštruované povrchy komunikácií, prípadne chodníkov. DNS je zriadený na dobu trvania max. 10 rokov pre potreby verejného obstarávateľa a zákazky v ňom bude zadávať iba verejný obstarávateľ. DNS nie je rozdelený na kategórie. Verejný obstarávateľ chce operatívnym zadávaním zákaziek umožniť účasť aj menším dodávateľom a preto odporúča aj menším dodávateľom, ktorí spĺňajú podmienky účasti v zmysle týchto podkladov, aby zaslali žiadosť o zaradenie do DNS, aby sa tak mali možnosť uchádzať o vyhlásené zákazky. Len tým dodávateľom, ktorí budú zaradení do DNS je možné potom zasielať výzvu na predloženie ponuky a teda majú právo na predloženie ponuky, a preto verejný obstarávateľ odporúča dodávateľom, aby doručili žiadosť o zaradenie do DNS do uplynutia lehoty na predkladanie žiadostí uvedenej v týchto súťažných podkladoch. V momente po vyhlásení jednotlivej konkrétnej zákazky sa nezaradení dodávatelia nevedia už uchádzať o vyhlásenú zákazku, avšak po ich zaradení im verejný obstarávateľ bude môcť zaslať výzvu na predloženie ponuky do ďalšej vyhlásenej zákazky. To znamená, že do DNS je možné zasielať žiadosť o zaradenie v priebehu celého jeho trvania, avšak výzvu ku konkrétnej jednotlivej zákazke môže takémuto dodávateľovi verejný obstarávateľ zaslať až po jeho zaradení, a nie je možné dodatočne niekoho zaradiť do už vyhlásenej zákazky. Pozn.: Stavebný dozor si zabezpečí verejný obstarávateľ sám, na vlastné náklady na každú zákazku zadanú cez DNS.

Doplňujúce informácie

Dynamický nákupný systém bude zriadený v elektronickom systéme JOSEPHINE vedenom na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/, kde budú zverejnené všetky podklady a informácie k uvedenému DNS. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady a informácie k predkladaniu žiadostí o účasť aj na profile verejného obstarávateľa na webovej stránke ÚVO.