Vyhlásené obstarávanie

Funkčný a technický upgrade informačného systému pre finančné účtovníctvo, hospodárenie a rozpočet NBS (IS FINU/HRO)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 620 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72262000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
22. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk budú zverejnené informácie v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky prístupy do „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v predmetnom verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam poskytnutých služieb (projektov) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti je bližšie definovaná v bode 35.1.1.1 až 35.1.1.3 časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní – opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality, ktoré uchádzač preukáže podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní predložením certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti je bližšie definovaná v bode 35.1.2.1 časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti je bližšie definovaná v bode 35.1.3.1 až 35.1.3.3 časti A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Celková cena za predmet zákazky v eurách bez DPH uvedená v Tabuľke č. 1 Celková cena za predmet zákazky v bode 1. Návrh na plnenie Kritéria č. 1 v Prílohe č. 1 k časti A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA súťažných podkladov.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vytvorenie a dodanie systému vytvoreného na základe funkčného a technického upgrade informačného systému pre finančné účtovníctvo, hospodárenie a rozpočet NBS (IS FINU/HRO), ktoré zahŕňa aj udelenie súhlasu na používanie autorských diel, resp. iných predmetov práv duševného vlastníctva, ktoré boli vytvorené na základe, resp. v rámci plnenia zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a to v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom, ako aj dodanie HW a potrebných HW licencií definovaných v zmluve, dodanie, resp. zabezpečenie poskytnutia potrebných produktov, licencií SW produktov 3. strán a vytvorenie a dodanie systému na migráciu údajov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj servisné služby na zabezpečenie prevádzkyschopnosti dodaného informačného systému pozostávajúce zo vzájomne súvisiacich činností: údržba a podpora dodaného informačného systému, ktorá zahŕňa zabezpečenie jeho garantovanej spoľahlivosti a požadovanej úrovne dostupnosti a rýchle odstránenie prípadných problémov bez negatívneho dopadu na prevádzkyschopnosť dodaného informačného systému a ďalšia úprava, ktorá zahŕňa modernizáciu alebo rozširovanie funkčnosti podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane projektových požiadaviek, harmonogramu, metodiky a ďalších príloh tvorí prílohu č. 1 v časti D. SAMOSTATNÉ PRÍLOHY súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ uskutočnil pred začatím postupu verejného obstarávania prípravné trhové konzultácie (PTK) s cieľom informovania hospodárskych subjektov o plánovanom postupe a získania informácií týkajúcich sa najmä optimalizácie technických požiadaviek predmetu zákazky, doby realizácie predmetu zákazky a stanovenia aktuálnej predpokladanej hodnoty zákazky. Priebeh PTK je zdokumentovaný na webovom sídle verejného obstarávateľa: 1. kolo PTK: https://nbs.sk/o-narodnej-banke/verejne-obstaravanie/pripravne-trhove-konzultacie/ptk-is-finu-hro/ 2. kolo PTK: https://nbs.sk/o-narodnej-banke/verejne-obstaravanie/pripravne-trhove-konzultacie/ptk-is-finu-hro-2/ Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzači sú povinní predložiť ponuku na celý predmet zákazky. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Predmetom zákazky je vytvorenie a dodanie komplexného informačnému systému pre finančné účtovníctvo, hospodárenie a rozpočet NBS (IS FINU/HRO), ktorý tvorí jeden logický celok. V prípade samostatného obstarávania jednotlivých súčastí systému od viacerých poskytovateľov, okrem rizika nárastu nákladov, by bolo potrebné zohľadniť aj technické, funkčné a organizačné komplikácie, ktoré môžu nastávať pri stanovovaní zodpovednosti za zabezpečovanie administrátorských činností jednotlivých súčastí systému, vzhľadom na ich funkčnú prepojenosť a vzájomnú závislosť. Na strane poskytovateľa bude potom potrebné zabezpečovať koordináciu spoločnej práce týchto odborníkov u jednotlivých poskytovateľov pri určovaní ich zodpovedností a úloh. V danom prípade verejný obstarávateľ po dôkladnom preskúmaní a následnom zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má za to, že ak by obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by umožnil uchádzačom predkladať ponuky na samostatné časti predmetu zákazky a v ktorých by napokon mohlo byť viacero rôznych úspešných poskytovateľov, tak potreba koordinácie jednotlivých poskytovateľov častí zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky. Z uskutočnených prípravných trhových konzultácií zároveň vyplýva, že na trhu je viacero subjektov, ktoré disponujú dostatočnými kapacitami na úspešné zrealizovanie predmetu tejto zákazky, na základe čoho je možné zabezpečiť dostatočnú hospodársku súťaž. Nerozdelenie zákazky na časti umožňuje verejnému obstarávateľovi dodržať princíp hospodárnosti a efektívnosti pri obstarávaní tejto zákazky. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, pri vyhodnocovaní ponúk bude postupovať podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami alebo uchádzačmi postupovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 150 000,00 eur (slovom: stopäťdesiattisíc eur). Spôsoby a podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie definované v bode 16 časti A.1 POKYNY NA VYPRACOVANIE PONUKY súťažných podkladov. Lehota viazanosti ponúk: do 31.08.2024. Uchádzač v ponuke predloží sken dokladu preukazujúceho, že je platným partnerom spoločnosti SAP Slovensko, s.r.o. Úspešný uchádzač bezodkladne na požiadanie verejného obstarávateľa predloží originál tohto potvrdenia.