Vyhlásené obstarávanie

Zvýšenie kapacity Základnej školy v obci Uzovské Pekľany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Uzovské Pekľany
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
314 648,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
27. Február 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2024
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO, sa uskutoční (SEČ) na adrese: Obec Uzovské Pekľany, Uzovské Pekľany 68, 082 63 Uzovské Pekľany
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

§ 33 ods. 1 písm. a) zákona: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Vyjadrenie banky/bánk, zahraničnej banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete a nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie. Pod vyhlásením verejného obstarávania verejný obstarávateľ považuje dátum zverejnenia výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách, zahraničných bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách. UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické postavenie spoločne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie zákaziek rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebných prác a to v minimálnom kumulatívnom objeme 300 000,00 EUR bez DPH za posudzované obdobie. Pod vyhlásením verejného obstarávania verejný obstarávateľ považuje dátum zverejnenia výzvy vo vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ za práce rovnakého alebo podobného charakteru považuje všetky pozemné stavby. UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo vestníku verejného obstarávania.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác v rámci projektu " Zvýšenie kapacity Základnej školy v obci Uzovské Pekľany ". Riešená prístavba je zameraná na zvýšenie kapacity, prístavbu dvoch miestností - tried na úrovni prvého nadzemného podlažia a dvoch miestností špecializovaná učebňa a kabinet - na úrovni druhého nadzemného podlažia, kde každá trieda je dimenzovaná na 24 žiakov, no reálne predstavuje zvýšenie kapacity o 28 /10x1trieda a 18x1trieda/ žiakov z pôvodných 144 /6x24/ žiakov na 172 /6x24 + 28/žiakov. Projekt pre stavebné povolenie rieši prístavbu modulovej ZŠ v obci Uzovské Pekľany. Navrhovaná je prístavba jestvujúcej dvojpodlažnej nepodpivničenej solitérnej budovy zastrešenej sedlovou strechou. Hlavný vstup do riešeného objektu modulovej ZŠ je riešený bezbariérovo z južnej strany z jestvujúcej spevnenej plochy. Vstup vedie do zádveria a následne chodby, z ktorej je prístup na schodisko. Na chodbe sa nachádzajú aj šatňové skrinky žiakov. Hygienické zariadenia sú riešené oddelene pre dievčatá a chlapcov, wc pre učiteľov slúži aj imobilným. V schodiskovom priestore je situovaná technická miestnosť a miestnosť pre upratovačku. Z chodby prvého nadzemného podlažia je prístup do zborovne učiteľov a do 3 tried, kde bude chodba predlžená za účelom sprístupnenia ďalších dobudovaných dvoch tried na oboch podlažiach objektu v severovýchodnej časti budovy. Každá je dimenzovaná na max. 24 žiakov, no reálne využitie bude: na prízemí: 1 - trieda 10 žiakov, 2 - trieda 18 žiakov, a na poschodí špecializovaná učebňa a kabinet. V severnej časti objektu sa nachádza vedľajší vstup. Na 2.NP sa taktiež nachádzajú 3 triedy, každá dimenzovaná na max. 24 žiakov, hygienické zariadenia a kabinet učiteľov.

Doplňujúce informácie

Uchádzač môže splnenie podmienok účasti preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní ako v zmysle § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu v zmysle Zmluvy o dielo. Podrobnosti sú súčasťou súťažných podkladov v časti B.3 Obchodné podmienky. Verejný obstarávateľ bude požadovať predloženie dokladov a dokumentovú preukazujúcich splnenie podmienok účasti od uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste predbežného poradia v súlade s § 55, ods. 1. Zhotoviteľ je povinný mať počas celej doby, vykonávania diela uzavretú poistnú zmluvu vzťahujúcu sa na zodpovednosť za škodu na majetku a zdraví tretích strán spôsobené prevádzkovou činnosťou, vrátane stavebno-montážnej činnosti, t.j. činnosti, ktorú podľa tejto zmluvy vykonáva pre objednávateľa, a to vo výške poistného plnenia minimálne v sume 300 000 EUR. Lehota na poskytnutie súčinnosti podľa § 56 ods. 8 a 9 je desať pracovných dní.