Vyhlásené obstarávanie

Marketingová kampaň v on-line prostredí leteckej spoločnosti


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Krajská organizácia cestovného ruchu : Severovýchod Slovenska
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
79340000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
29. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
6. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o marketingových službách.
  • Jediným kritériom je najnižšia cena v eur s DPH za kompletné plnenie predmetu časti zákazky.

Opis obstarávania

Marketingové služby spočívajú v umiestnení banneru na domovskej stránke www.ryanair.com v Spojenom kráľovstve, umiestnenie webového odkazu na domovskej stránke www.ryanair.com v Spojenom kráľovstve, umiestnenie reklamy v ponukách odosielaných e-mailom odberateľom spoločnosti Ryanair v Spojenom kráľovstve a zverejnenie príspevku na Instagramovom profile/účte Ryanair. Spoločnosť Ryanair je výlučným majiteľom webovej stránky www.ryanair.com, ktorá poskytuje rozsiahle informácie o letiskách, mestách a regiónoch, do ktorých spoločnosť Ryanair lieta, s propagáciou dostupných zariadení, turistických atrakcií, možností dopravy atď. a s odkazmi na webové stránky miestnych/regionálnych turistických a obchodných subjektov a organizácií. KOCR má záujem o služby zamerané na propagáciu Prešovského kraja, jeho regiónov, miest, obcí, lokalít, atrakcií a využiť významný potenciál Reklamného priestoru spoločnosti Ryanair a jeho schopnosť osloviť veľký počet potenciálnych cestujúcich spoločnosti Ryanair. Kúpyschopnosť prichádzajúcich zahraničných turistov je významným faktorom hospodárskeho rozvoja územia Prešovského kraja. Marketingové služby sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 tejto zmluvy, ktorá obsahuje vecný, časový a finančný harmonogram Marketingových služieb. Rozsah požadovaných služieb : • umiestnenie banneru (text, obrázok a webový odkaz určený KOCR) na domovskej stránke www.ryanair.com v Spojenom kráľovstve na celkové obdobie 2 (dvoch) týždňov ročne, • umiestnenie banneru (text, obrázok a webový odkaz určený KOCR) na domovskej stránke www.ryanair.com v Spojenom kráľovstve na celkové obdobie 2 (dvoch) týždňov ročne, • umiestnenie webového odkazu (odkaz na webovú stránku určenú KOCR) na domovskej stránke www.ryanair.com v Spojenom kráľovstve na celkové obdobie 1 (jedného) týždňa ročne, • umiestnenie reklamy (text, obrázok a webový odkaz určený KOCR) v 2 (dvoch) samostatných ponukách odosielaných e-mailom ročne odberateľom spoločnosti Ryanair v Spojenom kráľovstve, • zverejnenie 1 (jedného) príspevku (text, obrázok a webový odkaz určený KOCR) na Instagramovom profile/účte „Ryanair" ročne všetkým sledovateľom spoločnosti Ryanair

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť. 2. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Vyplnenú prílohu č.1 : Vecný a finančný harmonogram Marketingových služieb, s uvedením cien jednotlivých druhov marketingových služieb. b) Doklad o oprávnení poskytovať požadované služby : napr. kópiu stanov občianskeho združenia, výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. c) Nezáväzný doklad (dôkaz) o tom, že má zabezpečený prístup, priamo alebo sprostredkovane, na webové sídlo a sociálne siete spoločnosti Ryanair za účelom zabezpečenia marketingových služieb. Uvedené požadujeme predložiť za účelom, aby si verejný obstarávateľ vedel overiť, či uchádzač dokáže tieto služby zabezpečiť. 5. Úspešný uchádzač predloží v lehote do 5 pracovných dní na základe výzvy verejného obstarávateľa : kópiu/scan zmluvy o poskytovaní marketingových služieb s leteckou spoločnosťou Ryanair, resp. s inou oprávnenou spoločnosťou, poverenou spoločnosťou Ryanair zabezpečením marketingových služieb, ktorá oprávňuje uchádzača zabezpečiť marketingové služby prostredníctvom web domény www.ryanair.com a príslušných sociálnych sietí. 6. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania: Zmluva o marketingových službách podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník. Zmluva bude predložená na prerokovanie úspešnému uchádzačovi. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 1 (jeden) rok odo dňa nadobudnutia účinnosti. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : a) neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky. b) zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona 8. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 9. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 10. Verejný obstarávateľ neuvádza predpokladanú hodnotu zákazky. V zmysle bodu 17 § 6 ZVO verejný obstarávateľ uvádza v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania množstvo alebo rozsah obstarávaných služieb.