Vyhlásené obstarávanie

ORL – endoskopická zostava


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 174,06
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33168000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
9. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
IS EVO
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo dodávateľa, obchodné meno a sídlo objednávateľa resp. odberateľa), zmluvný termín plnenia, skutočný termín plnenia, rozsah a charakter dodávok tovaru- stručný opis, kontaktná osoba objednávateľa (v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický kontakt resp. e-mailový kontakt), celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH resp. celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie rovnakého alebo podobného tovaru ako je predmet zákazky (endoskopické prístroj). Zoznam musí obsahovať dôkaz o uspokojivom dodaní tovaru (napr. referencia vystavená objednávateľom/odberateľom tovaru) Ak sa referencia, ktorú uchádzač predkladá nachádza v Evidencií referencií, ktorá je spravovaná Úradom pre verejné obstarávanie, uchádzač uvedie presný webový odkaz na zverejnenú referenciu a verejný obstarávateľ si túto referenciu overí náhľadom (presná web.stránka: https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/evidencia-referencii ) Minimálna úroveň požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 1 potvrdenú referenciu v rámci posudzovaného obdobia o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného tovaru (t.j. endoskopická zostava v min. rozsahu ako je predmet zákazky) v min. hodnote 65 000,00 eur bez DPH. Bližšie informácie sú uvedené v dokumente s názvom Výzva na predkladanie ponúk.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • najnižšia celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia endoskopickej zostavy (ďalej len „tovar, resp. „prístroj“), ktorá je potrebná z dôvodu zabezpečenia poskytovania zdravotnej starostlivosti pacientom. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel, v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie prístroja do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp. preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie prístroja zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.