Vyhlásené obstarávanie

Angiografický systém pre multifunkčné katetrizačné pracovisko


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Nitra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
940 232,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33111720-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
20. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
22.1 Otváranie ponúk sa uskutoční online na www.uvo.gov.sk ako aj na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa a v termíne uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena v EUR s DPH. Predložené ponuky budú hodnotiť členovia hodnotiacej komisie. Uchádzač musí cenu zákazky predložiť v mene Euro. Ceny, uvedené v cene za predmet zákazky, budú záväzné pri uzatváraní a podpise Zmluvy s úspešným uchádzačom. Celková cena s DPH uvedená v ponuke musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s realizáciou predmetu zákazky.

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je dodanie Angiografického systému pre multifunkčné katetrizačné pracovisko Fakultnej nemocnice Nitra vrátane súvisiacich služieb. 2. Dodávka zdravotníckeho prístroja Angiografického systému pre multifunkčné katetrizačné pracovisko Fakultnej nemocnice Nitra, ktorý zahŕňa Jednorovinový angiografický systém so stropným závesom, Hemodynamický systém, IVUS a ďalšie príslušenstvo. 3. Požadované súvisiace služby predmetu zákazky: odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), vykonanie skúšky dlhodobej stability, dodanie predmetu zákazky t.j. zabezpečenie dopravy do miesta plnenia, t. j. priamo do priestorov, do ktorých bude predmet kúpy nainštalovaný a to na vlastné náklady, jeho vyloženie v mieste plnenia, vybalenie a likvidácia obalov, kompletizácia, inštalácia a uvedenie do prevádzky, odovzdanie dokumentácie potrebnej pre riadne a bezchybné použitie predmetu zákazky na stanovený účel, rozhodnutie ŠUKL-u s pridelením kódu, zaškolenie zamestnancov verejného obstarávateľa a práce súvisiace s transportom predmetu zákazky na miesto inštalácie. 4. Podrobná technická špecifikácia je neoddeliteľnou súčasťou návrhu zmluvy, ktorá je súčasťou súťažných podkladov ako príloha č. 5. 5. Dodaný Tovar musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný a vyrobený maximálne 12 mesiacov pred dňom účinnosti zmluvy. 6. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzačom ponúkané zdravotnícke prístroje, zariadenia a vybavenie mali pridelený ŠUKL kód. Uvedenú podmienku uchádzač preukáže uvedením kódu v Prílohe č. 10 „Technická špecifikácia a cenová kalkulácia“, ktorá je súčasťou týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.