Vyhlásené obstarávanie

Poskytnutie stravy pre študentov a zamestnancov UJS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
UNIVERZITA J. SELYEHO
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
97 050,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55000000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
16. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
30. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Komárno
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon"). Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Z dôvodu použitia údajov vedených v informačných systémoch verejnej správy v súlade s § 32 ods.3 zákona o VO a použitia údajov vedených v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie a zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienky osobného postavenia podľa §32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z verejne dostupných zdrojov, orsr, žrsr a pod. (platí len pre uchádzača so sídlom v SR). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie 2/3splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je Celková cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) vrátane DPH.

Opis obstarávania

Predpokladaný počet obedov pre študentov a zamestnancov za jeden rok (od 1.2.2024 do 31.01.2025) je 20916 ks. . Odhadovaný počet vydaných jedál nemusí byť plne vyčerpaný!!! Pre účely poskytovania stravovacích služieb verejný obstarávateľ poskytuje nezariadený priestor výdajne jedál a to bez zariadenia a bez tanierov a príborov: • budovy Konferenčného centra, Pevnostný rad č.2, Komárno • budovy ŠD Čajka, Bratislavská cesta č.2,945 01 Komárno • a v prevádzkových priestoroch poskytovateľa stravovania v k.ú. Komárno. Poskytovateľ služby je povinný uhradiť verejnému obstarávateľovi náklady spojené s užívaním priestorov kuchyne a jedálne vrátane DPH, ktorými sú: dodávka elektrickej energie, dodávka plynu, vodné a stočné, odvoz a likvidácia odpadu. Stravnú jednotku tvorí 1x polievka, 1x pečivo (chlieb), 1x hlavné jedlo, 1x nealkoholický nápoj, pričom v dennej ponuke musia byť najmenej 2 jedlá mäsité, 1 jedlo bezmäsité. Bližšie informácie sú v Prílohe č. 1 Opis zákazky a v ostatných prílohách.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.