Vyhlásené obstarávanie

Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Trenčianske Jastrabie
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 053 519,80
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
16. Január 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Február 2024
Dátum otvárania ponúk:
8. Február 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obec Trenčianske Jastrabie, Trenčianske Jastrabie 102, 913 22 Trenčianske Jastrabie, zasadačka.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

Popis podmienky účasti:

Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke predložiť: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, vo výške minimálne 6 000 000,00 EUR sumárne za požadované obdobie alebo ekvivalent v inej mene. Za obrat v oblasti predmetu zákazky sa považuje obrat za činnosti v oblasti realizácie stavebných prác. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka formou čestného vyhlásenia, ktoré bude obsahovať prehľadnú tabuľku, v ktorej bude uvedený: - dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v členení za jednotlivé požadované roky, - celkový obrat uchádzača, v členení za jednotlivé požadované roky. Uchádzač prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch za požadované hospodárske roky. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude schopný si splnenie podmienky účasti overiť samostatne a uchádzač v tomto prípade účtovné výkazy nepredkladá. Ak uchádzač nemá príslušné účtovné závierky zverejnené v súlade s platnými predpismi, z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť nevzťahuje, predloží dané výkazy alebo ich ekvivalenty v ponuke. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem príslušného členského štátu. Obraty budú uvedené v originálnej mene, a ak touto menou nie je mena v EUR, obraty budú prepočítané aj na EUR. Prepočet cudzej meny na euro: - uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, - uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

Popis podmienky účasti:

K bodu 1. Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia pozemných stavieb) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom minimálna súhrnná hodnota stavieb musí byť minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich päť rokov sa považuje obdobie posledných päť rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, - cenu uskutočnených prác za rozhodujúce obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od MM.RRRR – do MM.RRRR), - stručný popis stavby - kontaktné údaje na objednávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, telefónne číslo a e-mail Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je REFERENCIA podľa tohto zákona zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu v Zozname stavebných prác). Podľa § 40 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) alebo písm. b), povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. Uchádzač predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.isepvo.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky, uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

2. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

Popis podmienky účasti:

K bodu 2. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledujúcich kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1: Stavbyvedúci pre pozemné stavby Kľúčový odborník 2: Autorizovaný geodet Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky, - prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k predmetu zákazky, - súhlas so spracovaním osobných údajov v znení: „Dole podpísaná/podpísaný .............................................................................. udeľujem týmto súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov pre účely procesu verejného obstarávania (realizovaného podľa zákona č. 343/2015 Z.z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) podľa zák. č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 18/2018 Z. z.“) Obci Trenčianske Jastrabie, Trenčianske Jastrabie 102, 913 22 Trenčianske Jastrabie, IČO: 00 312 070 ako verejnému obstarávateľovi v rámci zákazky na predmet obstarávania: „Materská škola a školská jedáleň v obci Trenčianske Jastrabie“. Súhlas so spracúvaním osobných údajov platí do jeho odvolania. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať. Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v Druhej hlave zákona č. 18/2018 Z. z.“ - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka. b) predložením čestného vyhlásenia kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané!), že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jeho realizácie, c) ďalšie osobitné dokumenty, resp. doklady pri jednotlivých odborníkoch uvedených nižšie. Kľúčový odborník 1: Stavbyvedúci pre pozemné stavby musí spĺňať nasledovné podmienky: • preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb ako stavbyvedúci, • minimálna profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb: účasť na realizácii (realizáciou sa rozumie výstavba a/alebo rekonštrukcia pozemných stavieb) minimálne v kumulatívnej hodnote min. 1 000 000,00 EUR bez DPH (praktické skúsenosti na referenčných projektoch sa uvedú v životopise v rozsahu nasledovných informácií: názov a sídlo odberateľa, názov referenčného projektu, hodnota referenčného projektu, popis pozície na referenčnom projekte, obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od MM.RRRR do MM.RRRR, meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa), • doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. Ak bolo osvedčenie vydané po 1.1.2005 uchádzač predloží aj potvrdenie SKSI o rozsahu osvedčenia (postačujúci je aj výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz uvedený v životopise na web. stránku SKSI na profil odborníka, kde si verejný obstarávateľ rozsah osvedčenia overí). Kľúčový odborník 2: Autorizovaný geodet: odborná spôsobilosť na vykonávanie geodetických a kartografických činností podľa § 5 zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii v platnom znení. Autorizovaný geodet musí spĺňať nasledovné podmienky: • preukázateľná odborná prax v oblasti uskutočňovania priestorových vytyčovaní a porealizačných zameraní, • preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti uskutočňovania priestorových vytyčovaní a porealizačných zameraní na projektoch výstavby a/alebo rekonštrukcie pozemných stavieb v kumulatívnej hodnote projektov min. 1 000 000,00 EUR bez DPH (praktické skúsenosti na referenčných projektoch sa uvedú v životopise v rozsahu nasledovných informácií: názov a sídlo odberateľa, názov referenčného projektu, hodnota referenčného projektu, popis pozície na referenčnom projekte, obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od MM.RRRR do MM.RRRR, meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa), • doklad o odbornej spôsobilosti: doklad o oprávnení na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa podľa zákona č. 216/1995 Z.z. o Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

3. § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 ZVO: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Bližšie informácie sú kvôli nedostatku znakov v tejto bunke uvedené v SP, časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov, ktoré sú zverejnené v profile.

Popis podmienky účasti:

K bodu 3: Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • V ponukách uchádzačov, ktorí sú platiteľmi DPH, bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky s DPH v eurách. V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platiteľmi DPH, bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť A.3 Kritériá na hodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia.

Opis obstarávania

Materská škola a školská jedáleň bude umiestnená na Školskej ulici, v areáli ZŠ Trenčianske Jastrabie, na p.č. 969/1. Objekt MŠ a ŠJ bude s objektom ZŠ spojený novým zádverím, umožňujúcim prechod suchou nohou medzi objektami. V objekte MŠ a ŠJ budú tri triedy materskej školy s príslušným sociálnym zázemím a školská jedáleň s kuchyňou a skladovým zázemím, slúžiaca pre MŠ a ZŠ. Kapacita materskej školy je navrhnutá na 3x25 detí a školská jedáleň s kapacitou 92 stoličiek, kuchyňa s kapacitou do 300 - 400 obedov denne. Peší prístup, parkovisko aj zásobovanie kuchyne bude komunikačne napojené na Školskú ulicu. Stavba bude pripojená na inžinierske siete novými prípojkami, okrem prípojky dažďovej kanalizácie, kde bude využitá existujúca prípojka. Splašková kanalizácia je riešená so žumpou. Objekt MŠ a ŠJ bude vybavený vykurovaním, vetraním, zdravotechnikou, plynoinštaláciou, elektroinštaláciou silnoprúdu a slaboprúdu, bleskozvodom, fotovoltaickým zariadením a gastrotechnológiou ( gastrovybavenie nie je predmetom tohto verejného obstarávania). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii a výkaze výmer a vo zvyšných častiach súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.