Vyhlásené obstarávanie

VO2023019 Oprava plota II. etapa


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Spojená škola
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
17 098,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45342000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
17. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Spojená škola, Dominika Tatarku 4666/7, Poprad
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Úspešného uchádzača aj neúspešných uchádzačov bude verejný obstarávateľ informovať o výsledku vyhodnotenia ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality systému IS EVO. Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk bude zaslaná elektroniky všetkým uchádzačom v lehote do 5 pracovných dní odo dňa ukončenia vyhodnotenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému IS EVO. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo.

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je oprava plotu II. etapa v areály základnej školy na Ulici mládeže. Areál Základnej školy sa nachádza v Poprade na Ulici mládeže. Je potrebné riešiť stavebné úpravy časti oplotenia Základnej školy na juhovýchodnej strane a na časti oplotenia (priliehajúcej k juhovýchodu) na juhozápadnej a na severovýchodnej strane.

Doplňujúce informácie

VO je oprávnený zrušiť VO, ak ponuky uchádzačov prekročia predpokladanú hodnotu zákazky. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne – prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom.