Predmetom zákazky je dodanie nádob na odpad v rámci projektu: „Triedený zber v obci Mlynčeky“. Zoznam tovarov vrátane požadovaných parametrov tvorí prílohu č.1 súťažných podkladov - Technická špecifikácia. Tovary požadujeme dodať: - vrátane dopravy na miesto plnenia/dodania - nový doposiaľ nepoužitý tovar - záručná doba min. 24 mesiacov Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a minimálnych kvalitatívnych a technických parametrov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie. Lehota dodania tovarov : do 4 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy. Uchádzač uvedie podrobný rozpis cien vrátane názvu výrobcu a typového označenia jednotlivých tovarov v prílohe č.1 - Technická špecifikácia. Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať tovary maximálne za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, teda aj DPH, hotové výdavky, náhradu za stratu času, cestovné, telekomunikačné výdavky a ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane požiadaviek a povinností, uvedených v zmluvných podmienkach ako prílohy č.2 tejto výzvy. Všetky prílohy výzvy sú uvedené v súťažných podkladoch.
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Informáciách o súťažných podkladoch. 2. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO; požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v spodnej časti tejto výzvy : Informáciách o súťažných podkladoch. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje: a) Vyplnenú a nacenenú prílohu č.1 : Technická špecifikácia b) Doklad o oprávnení dodávať tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z verejných registrov. 5. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. S úspešným uchádzačom bude podpísaná Kúpna zmluva (ďalej aj ako zmluva). Návrh zmluvy tvorí prílohu č. 2 súťažných podkladov. Zmluva sa nepredkladá v rámci cenovej ponuky. Vyplnenú ju predkladá len úspešný uchádzač na základe oznámenia o výsledku. Uchádzač môže meniť zmluvné ustanovenia iba so súhlasom VO prostredníctvom inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov a sprievodnej dokumentácií v zmysle komunikácie podľa bodu 1 tejto časti výzvy. Všetko však za podmienky, že doplnené a zmenené požiadavky sa nebudú vymykať obvyklým obchodným zmluvným podmienkam, nebudú v rozpore s požadovanými podmienkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch, nebudú v neprospech verejného obstarávateľa a nebudú mať za následok zvýšené náklady verejného obstarávateľa. Zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom a nesmie byť v rozpore s platnými právnymi predpismi. 6. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : a) neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky. b) zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona 8. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 9. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi. 10. Úspešný uchádzač (predávajúci) predkladá faktúru za celí predmet plnenia, ktorý prevezme poverený zástupca verejného obstarávateľa (kupujúceho), pričom prevzatie potvrdí svojim podpisom na preberacom protokole/dodacom liste. Splatnosť faktúry je min. 30 dní. 11. Predpokladaná hodnota zákazky (ďalej aj ako PHZ) bude určená ako aritmetický priemer predložených cenových ponúk. V prípade, ak bude výsledná PHZ spadať do limitu pre zákazky na dodanie tovarov s nízkou hodnotou v zmysle odseku 6 §117 zákona č.343\2015 Z.z. (t.j. do 70.000 eur bez DPH), určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným úkonom (jedným prieskumom trhu), pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO.