Typ podmienky účasti:
Technická a odborná spôsobilosť
Názov podmienky účasti:
Popis podmienky účasti:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO") . Doklady a dokumenty, prostredníctvom, ktorých uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Podmienky účasti preukazujúce technickú alebo odbornú spôsobilosť sú kompletne uvedené v dokumente Výzva na predkladanie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. jednu (1) referenciu o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného tovaru (anestéziologický/é prístroj/e) v minimálnej hodnote 100 000 EUR bez DPH v rámci posudzovanom období (t.j. za obdobie posledných 3 rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania). Ak sa referencia (dôkaz o uspokojivom dodaní tovaru), nachádza v Evidencií referencií, ktorá je vedená Úradom pre verejné obstarávanie, uchádzač uvedie presný webový odkaz na zverejnenú referenciu v ponuke a verejný obstarávateľ si túto referenciu overí náhľadom do Evidencie referencií na stránke: https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/evidencia-referencii.
Použitie podmienky účasti:
Uplatňuje sa
Predmetom zákazky je nákup, dodanie a inštalácia 4 kusov anestéziologických prístrojov najvyššej kvality vrátane modulárnych monitorov hemodynamických parametrov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky potrebnej pre riadne a bezchybné používanie predmetu zákazky na stanovený účel v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky, vykonanie prvej úradnej skúšky (preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk a ostatných dokumentoch Výzvy.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov a dokumentov preukazujúcich splnenie ostatných osobitných požiadaviek na predmet zákazky, ktorú sú kompletne popísané v bode 9.10 Výzvy na predkladanie ponúk