Vyhlásené obstarávanie

Server - sieťové dátové úložisko


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Divadlo Nová scéna
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48820000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
3. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
10. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
10. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Divadlo Nová scéna, Živnostenská 1, 812 14 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • a) Kritériá: Jediným kritériom je najnižšia cena celkom s DPH v EUR na dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, celkovou sumou sa rozumie cena bez DPH. b) Spôsob hodnotenia kritéria: Cena predmetu zákazky vrátane DPH sa bude hodnotiť nasledovným spôsobom: Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.

Opis obstarávania

Server – sieťové dátové úložisko Trieda komponentov musí byť určená pre firemné použitie a prevádzku 24/7, nie pre bežné užívateľské použitie. Komponenty podporujúce operačný systém FreeBSD, konkrétne TrueNAS Core. Základné požiadavky: Základná doska podporujúca min. 1 procesor triedy x86_64. Podpora do 2TB RAM s funkciou ECC, podpora PCI-E 4.0 Trusted Platform Module (TPM) 2.0 Správa manažment: Vzdialená správa HW cez IPMI 2.0, podpora HTML 5 a samostatný LAN port. Hardvérový komponent nezávislý od operačného systému formou vzdialenej grafickej KVM konzoly. Možnosť pripojenia vzdialených médií ako napr. ISO, USB kľúč, adresár aj cez HTML 5 rozhranie. Potrebné licencie na požadovanú funkcionalitu musia byť súčasťou ponuky. Procesor: jeden procesor s minimálnym početom jadier procesora 12 a taktom minimálne 3Ghz a viac. Napríklad Intel XEON Gold 5317 alebo jeho ekvivalent. Operačná pamäť: RAM s funkciou ECC min. 256GB, kde min. veľkosť jedného pamäťového modulu nesmie byť menej ako 32GB. Sieť: Optické LAN porty, minimálne 4x 10Gbit (SFP+) kde 2x port môže byť integrovaný na doske a ďalšie 2 porty samostatná hardwareová kompatibilná karta na zabezpečenie redundantného pripojenia na aktívne optické prvky siete. Min. 2x LAN porty 1Gbit, kde porty môžu byť integrované na základnej doske Diskový radič: HBA Kontroller pre pevné disky do PCI-E min. 16 port. Napr. Broadcom 3816/3808 SAS controller. Pevné disky: 2x disk pre OS, typ disku SATA SSD určeného pre enterprise prostredie. 6x disk s min. veľkosťou od 1,92TB pre dáta. Typ disku min. SATA SSD určeného pre enterprise prostredie na zmiešané využitie. Statické dáta, databázy a virtualizácia. Príklad Micron 5400 MAX Možnosť rozšírenia kapacity pevnými diskami: Bez nutnosti dokúpenia radičov, len dokúpením HDD Šasi (chassis) Šasi (chassis) určené na montáž do 19“ racku – minimálny rozmer 2U maximálny rozmer 4U. Nie Tower verzia šasi. Podpora montáže min. 16 x 3.5" hot-swap hybrid SATA/SAS diskov Súčasťou ponuky musí byť aj montážna sada pre šasi do racku. Napájanie: Redundantný zdroj napájania v certifikácii 80 PLUS miera efektívnosti TITANIUM. Stav zariadenia a servisná podpora: Záruka na hardware minimálne 5 rokov Servis počas záručnej doby – servisný zásah nasledujúci pracovný deň od nahlásenia – NBD Zariadenie musí byť dodané skompletizované a otestované na základnú funkčnosť hardware dodávateľom. Nie samostatné komponenty! Dodávateľ musí byť certifikovaným partnerom výrobcu.

Doplňujúce informácie

1/ Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s týmto podkladom na predkladanie ponúk. 2/ Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk/. 3/ Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 4/ Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5/ Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a týmto podkladom na predkladanie ponúk. 6/ Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tohto podkladu na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 7/ Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať tieto doklady: v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení dodať tovar a poskytovať službu, súvisiacu s predmetom zákazky alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; vyplnené všetky formuláre podľa prílohy k tejto výzve na predkladanie ponúk, vrátane návrhu na plnenie kritéria; vlastný návrh plnenia predmetu zákazky (uvedenie obchodného názvu a typového označenia), vr. technických listov Všetky dokumenty predloží uchádzač formou skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou uchádzača. 8/ Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 9/ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto zákazku bez výberu úspešného uchádzača.