Vyhlásené obstarávanie

Implementácia projektov so službami verejného obstarávania


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
52 173,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72224000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
12. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ponuky sa otvárajú na mieste a v čase uvedenom vo výzve na predkladanie ponúk dňa 21.12.2023 o 00:01 hod., otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, prostredníctvom funkcionality IS EVO, sprístupnením údajov v rozsahu podľa § 52 ods. 2 ZVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Iné

Názov podmienky účasti:

Osobné postavenie

Popis podmienky účasti:

§ 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

V zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt poskytnutia a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO.  Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 3.1 súťažných podkladov: Splnenie určenej podmienky účasti uchádzač preukáže predložením zoznamu (referencií), ktorými preukáže, že za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, a to v nasledovnom rozsahu: a) referencie za obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania potvrdzujúce, že uchádzač zrealizoval aspoň päť (5) úspešných implementácií projektov z oblasti stavebníctva úplne alebo aspoň čiastočne financovaných z prostriedkov EÚ, b) referencie za obdobie posledných 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania potvrdzujúce, že uchádzač zrealizoval aspoň jednu (1) úspešnú implementáciu projektu z oblasti stavebníctva úplne alebo aspoň čiastočne financovaného z prostriedkov EÚ, kde hodnota projektu bola minimálne v objeme 2.500.000 € bez DPH. podrobne vymedzené vo výzve na predkladanie ponúk.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Verejný obstarávateľ stanovuje pre zákazku „Implementácia projektov so službami verejného obstarávania“ stanovuje kritérium najnižšia (celková) cena, t. j. najnižšia (celková) cena spolu v EUR s DPH (celkom) za požadovaný predmet zákazky uvedený v Návrhu uchádzača na plnenie kritéria, Príloha č. 1 k výzve na predkladanie ponúk zaokrúhlený v zmysle matematických pravidiel na dve desatinné miesta.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom „Implementácia projektov so službami verejného obstarávania“ je poskytnutie nasledovných služieb: a) Manažment procesu verejného obstarávania zhotoviteľa projektov z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky s rozsahom činností:  zabezpečenie služieb súvisiacich s realizáciou verejného obstarávania, ako aj odborného dozoru, všeobecnej konzultačnej a poradenskej činnosti pri procese verejného obstarávania;  stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky a určenie postupu verejného obstarávania (aj v zmysle nariadení a príkazných listov zriaďovateľa nemocnice);  vypracovanie podkladov;  spracovanie zadania zákazky;  poskytovanie vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie záujemcom;  kontrola splnenia podmienok uchádzačmi;  skompletizovanie dokumentácie pre archiváciu a kontrolu; b) Projektový manažment a implementácia projektov z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky s rozsahom činností:  poradenstvo pri zmenách projektov, vypracovanie analýz a prípadných dokumentov, žiadostí viažucich sa k zmenám na projektoch;  asistencia pri kontrole (viažuce sa na projekt) u objednávateľa zo strany orgánov štátnej správy;  spracovanie žiadostí o platbu;  sledovanie a informovanie o zmenách v metodike viažucej sa na Plán obnovy a odolnosti a projektov;  spracovanie monitorovacích správ k projektom;  komunikácia s riadiacimi orgánmi pre projekty z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky: a) Rekonštrukcia objektu s dostavbou: Lôžkový pavilón s bezpečnostnou jednotkou PN Hronovce; b) Zvýšenie úrovne poskytovania služieb na gerontopsychiatrickom oddelení; c) Psycho-sociálne centrum Hronovce. Podrobná špecifikácia je uvedená v Kapitole B.1 – Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.