Vyhlásené obstarávanie

Obnova ročnej licencie bezpečnostného nástroja SIEM, rozšírenie licenčnej podpory výrobcu a dodávateľskej podpory bezpečnostného nástroja SIEM


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 564,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32427000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
11. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
19. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
19. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Online
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Technický a odborná spôsobilosť

Popis podmienky účasti:

§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, Požiadavky: Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením referencie, na základe ktorej verejný obstarávateľ overí, že uchádzač implementoval nástroj SIEM pre zákazníka s minimálnym počtom 500 assetov. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Technický špecialista - Rapid7 insightIDR Požiadavky: Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením certifikátu Rapid7 insightIDR daného experta, ktorý bude zodpovedný za plnenie zmluvy a predložením jeho odborného životopisu. Požadujú sa minimálne 3 roky praxe s nástrojmi SIEM. Životopis musí byť podpísaný daným expertom.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cena v EUR vrátane DPH za celý predmet zákazky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstaranie, prolongácia licencie bezpečnostného nástroja SIEM, zabezpečenie rozšírenej licenčnej podpory výrobcu a poskytovanie dodávateľskej podpory bezpečnostného nástroja SIEM.

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi a výmena informácií sa v tomto postupe zadávania zákazky uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne cez Elektronickú platformu / IS EPVO. 2. Prílohy k Výzve na predkladanie ponúk sú zverejnené na profile VO k predmetnej zákazke, a to Príloha č. 1 - Podrobný opis (Špecifikácia predmetu zákazky), Príloha č. 2 - Vzor čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií Príloha č. 4 - Zmluva o dodaní tovaru a poskytnutí služby 3. Typ zmluvného vzťahu: Zmluva o dodaní tovaru a poskytnutí služby 4. Požadovaný termín dodania / dĺžka trvania: 12 mesiacov/30 dní na dodanie a implementáciu 5. Obsah ponuky: - sken vyplnenej a podpísanej Prílohy č. 3 "Návrh na plnenia kritérií", - relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO (viď časť 4.2"Súťažné podmienky", 4.2.1 "Dôvody na vylúčenie"), - relevantné doklady na preukázanie podmienok účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) a g) ZVO (viď časť „Zoznam podmienok účasti“ Podmienka účasti 1 - sken vyplneného a podpísaného návrhu Zmluvy o dodaní tovaru a poskytnutí služby (Príloha č. 4). 6. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. V prípade nejasností a potreby objasnenia ponúk, prípadne ich doplnenia bude uchádzač verejným obstarávateľom prostredníctvom IS EPVO vyzvaný na vysvetlenie, resp. doplnenie jeho ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nepredloží vysvetlenie ponuky, resp. ju nedoplní v lehote určenej verejným obstarávateľom alebo predložené vysvetlenie nebude dostatočné, jeho ponuka bude zo súťaže vylúčená. 8. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 9. Verejný obstarávateľ označí (v prípade splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky) ponuku s najnižšou celkovou cenou za úspešnú. 10 .Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). 11. Informácia o výsledku procesu verejného obstarávania bude uchádzačom zaslaná elektronicky prostredníctvom IS EPVO. 12. Pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné v zmysle ustanovenia § 170 ods. 7 písm. c) ZVO podať námietky. 13. Ak úspešný uchádzač neposkytne verejnému obstarávateľovi súčinnosť, verejný obstarávateľ má právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. 14. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku. O takomto postupe bude verejný obstarávateľ uchádzačov informovať spolu s odôvodnením. 15. Predložené ponuky a informácie poskytnuté uchádzačmi tvoria dokumentáciu verejného obstarávateľa viažucu sa k postupu zadávania predmetnej zákazky. 16. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie legitímneho spracúvania osobných údajov ostatných dotknutých osôb (expertov, subdodávateľov, osôb poskytujúcich prísľub tretej osoby) uvedených v predloženej ponuke. Predložením ponuky, ktorej súčasťou sú aj osobné údaje dotknutých osôb.