Vyhlásené obstarávanie

Služby podpory a rozvoja riešenia ArcSight SIEM


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
Hlavný CPV kód:
72315100-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
7. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
14. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
14. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Adresa verejného obstarávateľa
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Verejný obstarávateľ v zmysle par. 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona: - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť ako referenciu zoznam poskytnutých služieb, ktorým uchádzač preukáže zrealizované plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt a odberateľov. - Za rovnaké alebo podobné plnenie predmetu zákazky sa bude považovať implementácia riešenia SIEM ArcSight v organizácií s minimálne 500 zamestnancami a 100 servermi v infraštruktúre. Pre riadne posúdenie splnenia podmienky účasti musí zoznam obsahovať minimálne tieto povinné údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín a skutočný termín rozhodného plnenia. Pozn.: V prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín rozhodného plnenia v rozhodnom období; d) Podrobný popis plnenia, z ktorého musí byť jasné a určito zrejmé, čo bolo predmetom plnenia (cca 100 slov) s uvedením dodávaných technológií, popis zodpovedností a činností, krajina realizácie; Pozn.: V prípade, že deklarované plnenie bude obsahovať aj také plnenie, ktoré nepatrí pod rozhodné plnenie, bude akceptované len rozhodné plnenie, ktoré je uchádzač povinný riadne popisom identifikovať a v alikvotnom vyjadrení plnenia za rozhodné obdobie. e) Zmluvnú celkovú cenu za rozhodné plnenie a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za rozhodné plnenie, ktorou sa pre účely vyhodnotenia rozumie cena plnenia v tvare min. cena bez DPH (ďalej len „cena“). Pozn.: V prípade, že skutočne fakturovaná cena sa líši od zmluvnej ceny, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná cena za rozhodné obdobie. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk v profile verejného obstarávateľa. f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ overí údaje obsiahnuté v predloženom Zozname. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy: - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, - Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé: a) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi, čo uchádzač preukáže predložením profesijných životopisov, alebo ekvivalentnými dokladmi. b) Z každého predloženého profesijného životopisu ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: - Meno a priezvisko príslušného kľúčového experta, - História zamestnania/odbornej praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával – aspoň 3 ročné skúsenosti).

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Služby podpory a rozvoja riešenia ArcSight SIEM V hodnote 95 000,00 EUR bez DPH bude obsiahnuté: - Doplnenie a konfigurácia use-casov podľa požiadaviek obstarávateľa, - Update systému SIEM Arcsight – connector servery, logger, ESM servery, - Vyladenie systému – eliminácia false positive incidentov, vyladenie monitoringu, vyladenie pridelených zdrojov pre jednotlivé servery riešenia, - Doplnenie zdrojov eventov podľa požiadaviek obstarávateľa, - Školenia pre administrátorov systému ArcSight SIEM – ESM, Logger, ArcMC, Connector Servery, Receiver servery, - Školenia pre používateľov a SOC - postup riešenia incidentov, práca s ESM, Logger, ArcMC, - Podpora pri analýze udalostí, ktoré obstarávateľ nevie analyzovať vlastnými zdrojmi, - Podpora v prípade problémov s konfiguráciou, kapacitami, sieťovými nastaveniami systému. Technické požiadavky Riešenie ArcSight SIEM pozostáva z nasledovných komponentov: - Receiver servery, - Connector servery, - ESM server, - 2x Logger Server, - Windows event collectory, - ArcMC. Infraštruktúra je vybudovaná v DC FS – DC Banská Bystrica, DC Tajov, DC Cintorínska BA, DC Mierová BA. Do prostredia je možný vzdialený prístup prostredníctvom VPN.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.