Vyhlásené obstarávanie

Nákup a dodávka zeleniny a ovocia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
„MÔJ DOMOV", Zariadenie sociálnych služieb Topoľčany
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
39 900,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03220000-9
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
28. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
https://www.isepvo.sk
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Cenová ponuka bude vypracovaná formou vyplnenej cenovej tabuľky, ktorá tvorí Prílohu č. 1 Celková cena musí byť konečná, musí obsahovať cenu zákazky vrátane dopravy, prípadne iné náklady dodávateľa súvisiace s predmetom dodávky (príloha č. 1: „Nákup a dodávka ovocia a zeleniny“). Uchádzačom navrhovaná zmluvná cena bude vyjadrená v EUR (príloha č. 1) Ak je uchádzač platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná zmluvná cena bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH, - navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH Ak uchádzač nie je platcom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že nie je platcom DPH, upozorní. Podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO 343/2015 – je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu – dokladom o oprávnení podnikať (predmet činnosti musí byť v súlade s predmetom zákazky) alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou. Uchádzač nemusí predkladať doklad, ak je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom verejného obstarávania. Návrh rámcovej dohody Doklad, že dodávateľ spĺňa podmienky na prepravu potravinárskeho tovaru.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom „Nákup a dodávka ovocia a zeleniny“ je nákup a dodávka ovocia a zeleniny do miesta dodania/ sídla verejného obstarávateľa. Dodávku predmetu zákazky požadujeme zabezpečiť prepravnou jednotkou určenou na prepravu potravinárskeho tovaru. Dodávku predmetu zákazky podľa požiadavky odberateľa (obstarávateľa), do miesta dodania/ sídla verejného obstarávateľa, je potrebné zabezpečiť najneskôr do 24 hodín od písomnej (e-mailom zaslanej) objednávky alebo telefonickej objednávky odberateľa (obstarávateľa). Požadujeme predmet zákazky dodať zdravotne nezávadný.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.