Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
50 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
85147000-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
9. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. November 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej celkovej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej celkovej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania pracovnej zdravotnej služby pre verejného obstarávateľa v súlade s legislatívnymi predpismi. Ide o : (a)výkon činnosti pracovnej zdravotnej služby (kontinuálny proces) pre všetky pracoviská a všetkých zamestnancov v Bratislave, prípadne i mimo nej (v prípade rekondičných pobytov) v rozsahu stanovenom: (i)zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (najmä § 30a, § 30 až 42); (ii)vyhláškou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 208/2014 Z. z. o podrobnostiach o rozsahu a náplni výkonu pracovnej zdravotnej služby, o zložení tímu odborníkov, ktorí ju vykonávajú, a o požiadavkách na ich odbornú spôsobilosť; (iii)vyhláškou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č. 448/2007 Z. z. o podrobnostiach o faktoroch práce a pracovného prostredia vo vzťahu ku kategorizácii prác z hľadiska zdravotných rizík a o náležitostiach návrhu na zaradenie prác do kategórií v znení neskorších predpisov; (iv)zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; (v)Odborné usmernenie Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky o náplni lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci č. S06881-OZS-2016 (b)objektivizácia pracovného prostredia meraniami; (c)akreditovaný kurz poskytovania prvej pomoci; (d)poradenstvo a konzultácie; a (e)vykonávanie lekárskych preventívnych prehliadok zamestnancov vo vzťahu k práci, podľa jednotlivých druhov profesií (základná, vstupná, periodická, mimoriadna a výstupná, cca 25 mesačne, resp. cca 600 za 2 roky), vrátane vystavenia lekárskej správy a posudku.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s podkladmi na vypracovanie ponuky. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk . 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/487787. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto, zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Ponukovú cenu celkom uvedú uchádzači v IS EVO, v časti Štruktúrované kritériá. 8. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 9. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu bez výberu úspešného uchádzača zákazky. 11. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.