Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru - Oprava mostov v správe SSÚD Mengusovce, Beharovce, a SSÚR Čadca


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
45 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Iný jednofázový postup
Dátum vyhlásenia:
22. November 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. December 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. December 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Adresa verejného obstarávateľa.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ 1) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona – uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, t. j. vypracovanie projektovej dokumentácie na ponuku v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (ďalej len „DP v podrobnosti DRSʺ) pre opravy alebo rekonštrukcie mostov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I. triedy v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobieʺ) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutých služieb, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa). V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa poskytnutá služba realizovala. V prípade, ak ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti došlo v r. 2023, uchádzači použijú na prepočítanie inej meny na Euro kurz ECB, platný v deň odoslania Výzvy na predloženie ponuky na uverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: - Zoznam poskytnutých služieb, ktorých predmetom bolo poskytnutie služby (vypracovanie PD na opravu, rekonštrukciu alebo novostavbu mostov) za rozhodné obdobie v celkovej minimálnej hodnote spolu 40.000,00 EUR bez DPH (slovom: štyridsaťtisíc EUR bez DPH). V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa bodu 1) len výška nákladov poskytnutej služby spadajúcej do rozhodného obdobia. 2) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona – údaje o vzdelaní alebo odbornej kvalifikácii riadiacich osôb, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služieb podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalent a to doložením dokladov uvedených v minimálnej požadovanej úrovni štandardov (odborné životopisy, osvedčenie o odbornej spôsobilosti). Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom členskom štáte Európskej únie, predložený uchádzačom preukazujúcich požadovanú skutočnosť. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre účely splnenia tejto podmienky uchádzač predloží: Zoznam kľúčových pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby. Uvedie minimálne jedného požadovaného kľúčového pracovníka spĺňajúceho súčasne obe nasledovné podmienky, prípadne minimálne dvoch kľúčových pracovníkov, ktorí spolu spĺňajú obe podmienky jednotlivo: - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti autorizácia stupňa I2 – Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb (modrá pečiatka) podkategória „mosty a tunely“, podľa § 5 ods. 1b) bod 2 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov; alebo ekvivalent. - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti autorizácia stupňa I3 – Inžinier pre statiku stavieb (zelená pečiatka), podľa § 5 ods. 1b) bod 3 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov; alebo ekvivalent. - Profesijný životopis kľúčového pracovníka/pracovníkov. - Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 3 Zákona, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými alebo odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 Zákona. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. - Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) Zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky. - Cena za celý predmet zákazky je vypočítaná a vyjadrená podľa Prílohy č. 2 - Špecifikácia ceny prác. - Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 Zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 Zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk (tzv. „reverz“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako 1 (jedna) ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie na ponuku (DP) v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby (DRS) a zabezpečenie výkonu činnosti autorského dozoru na „Vypracovanie projektovej dokumentácie a výkon autorského dozoru - Oprava mostov v správe SSÚD Mengusovce, Beharovce a SSÚR Čadca“.

Doplňujúce informácie

CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č.2 – Špecifikácia ceny. ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (špecifické požiadavky) - Ďalšie požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č.1 — Opis predmetu zákazky. - Verejný obstarávateľ (ďalej aj „Objednávateľ“) požaduje dodanie predmetu zákazky v súlade s Návrhom Zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č.5. - Verejný obstarávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY Na vykonanie kontroly a prevzatie predmetu zákazky sú oprávnení: - vedúci odboru mostov a ním poverený špecialista mostov, odboru mostov prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY - Verejný obstarávateľ neorganizuje obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. - V prípade, ak má záujemca/uchádzač záujem vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky, verejný obstarávateľ nebráni záujemcovi/uchádzačovi nijakým spôsobom ju vykonať, tzn., že miesto plnenia predmetu zákazky je plne sprístupnené. Predpokladá sa, že záujemca/uchádzač sa pred predložením ponuky s miestom plnenia zákazky dokonale oboznámi a do svojej ponuky zahrnie výsledok analýzy možných rizík a neistôt. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia predmetu zákazky znáša výlučne záujemca / uchádzač. - Záujemca môže vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky po dohovore s vedúcim oddelenia správy, prevádzky a údržby SSÚD Mengusovce, tel. č. + 421 903 780 313, vedúcim oddelenia správy, prevádzky a údržby SSÚD Beharovce, tel. č. + 421 283 843 a odborným referentom mostov SSÚR Čadca, tel. č.: + 421 910 834 071, v pracovných dňoch od 06:30 hod. do 14:30 hod. OBSAH CENOVEJ PONUKY UCHÁDZAČA - Vyplnená Príloha č. 2 – Špecifikácia ceny vo formáte *xls./*xlsx.. - Vyplnená Príloha č. 3 – Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Podpísanú Zmluvu s prílohami (Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť Zmluvy s vyplnenými cenami) v požadovanom počte rovnopisov a Čestné vyhlásenie uchádzača o neprítomnosti konfliktu záujmov predloží úspešný uchádzač na základe zaslanej Výzvy na predloženie dokladov, súčinnosť úspešného uchádzača. Predložením ponuky uchádzač potvrdzuje súhlas so znením zmluvných podmienok. SPÔSOB URČENIA CENY - Cena za predmet zákazky musí byť stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Cena bude vytvorená Špecifikáciou ceny prác ako súčet súčinov hodinovej sadzby a potrebného počtu hodín podľa náročnosti poskytovaných služieb. - Uchádzač vyplní v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny prác, sadzby v eurách maximálne na dve desatinné miesta a počet hodín potrebných na splnenie predmetu zákazky zadaných na celé čísla. Uchádzač vyplňuje len žlto označené bunky, do ostatných buniek nesmie zasahovať. Ceny celkom budú vyplnené automaticky. Verejný obstarávateľ požaduje oceniť všetky položky uvedené v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny prác. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj náklady na opravy, úpravy a korekcie predmetu zákazky a všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov (vrátane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a zisku. - Ceny uvedené v ponuke je možné meniť iba v lehote na predkladanie ponúk. - Prijaté hodinové sadzby a jednotkové ceny sú záväzné pre uzatvorenie Zmluvy v súlade s ponukou uchádzača. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce zo Zmluvy a sú pevné a nemenné počas celej realizácie predmetu zákazky. - Uchádzač bude akceptovať zníženie celkovej ceny aj v prípade, že časť predmetu zákazky sa na podnet Objednávateľa nebude realizovať. - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na predloženie kalkulácií, rozborov, rozpisov jednotkových cien z ponuky uchádzača a to v prípade, že táto jednotková cena vykazuje výrazný rozdiel oproti ostatným uchádzačom alebo oproti obvyklým trhovým cenám. - Pre tvorbu ceny projektových dokumentácií je umožnené uchádzačovi použiť štyri sadzby. V prípade, že uchádzač vyplní všetky sadzby, ale pre výpočet ponukovej ceny v Špecifikácii ceny prác niektorú z nich nevyužije, bude víťazný uchádzač požiadaný o úpravu Špecifikácie ceny prác a odstránenie sadzieb, ktoré nevytvorili ponukovú cenu. - V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho vyššie uvedených povinností. - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuky uchádzačov, ktoré budú cenovo prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky, t.j. ktorých najnižšia cena bude vyššia ako plánované finančné prostriedky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. - V prípade, ak je uchádzač v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača. - Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály alebo kópie dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako scany originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. DOPLNENIE, ZMENA A ODVOLANIE PONUKY Uchádzač môže predloženú ponuku doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia byť k nej priložené prílohy uvedené v Zmluve. - Objednávateľ neposkytuje preddavky na plnenie Zmluvy. - K písomnému prevzatiu predmetu Zmluvy je úspešný uchádzač povinný predložiť: A) k vypracovaniu PD - PD pre každý most 8x (osemkrát) tlačené paré, 1x (jedenkrát) v digitálnej forme na USB (komplet vo formáte .pdf) B) k výkonu autorského dozoru - prehlásenie o ukončení činnosti autorského dozoru na základe ukončenia realizácie diela - K faktúre za vypracovanie dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie pre realizáciu stavby je potrebné priložiť: - preberací protokol podpísaný za Objednávateľa najmenej dvoma osobami oprávnenými na prevzatie predmetu zákazky. - K faktúram za výkon autorského dozoru pre každý mostný objekt je potrebné priložiť: - Súpis skutočne poskytnutého výkonu AD