Vyhlásené obstarávanie

Námestovo OÚ, rekonštrukcia a modernizácia objektu - vypracovanie projektovej dokumentácie a obstaranie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
184 617,12
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71250000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
25. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Neuvedené

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona a 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona

Popis podmienky účasti:

Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona; 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona; Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v prílohe č. 7 predmetných súťažných podkladov.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je: Cena za dielo celkom v EUR bez DPH.

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie a zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta pre akciu „Námestovo OÚ, rekonštrukcia a modernizácia objektu“ . Opis predmetu zákazky je v nasledovnom rozsahu: 1. Zabezpečenie vstupných podkladov - zameranie súčasného stavu objektu v rozsahu potrebnom pre vypracovanie realizačného projektu stavby, - polohopisné a výškopisné zameranie objektu a priľahlých plôch v nadväznosti na riešenie parkovacej politiky pre terajší objekt a zamerania inžinierskych sietí. 2. Zabezpečenie projektovej prípravy stavby – stavebný zámer a) vypracovanie stavebného zámeru verejnej práce (stavby) na základe schválenej základnej požiadavky investičnej akcie a podľa pokynov verejného obstarávateľa uvedeného v bode 1 v časti B opisu predmetu zákazky v súťažných podkladoch. Stavebný zámer bude vypracovaný podľa zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejných prácach“), v rozsahu podľa § 2 Vyhlášky MVRR SR č. 83/2008 Z. z. ktorou sa vykonáva zákon o verejných prácach v znení zákona č. 260/2007 Z.z., ktorý bude súčasne použitý ako dokumentácia pre vydanie územného rozhodnutia, b) zabezpečenie dokladov - rozhodnutia, stanoviská, vyjadrenia, súhlasy, posúdenia alebo iné opatrenia dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii k dokumentácii stavebného zámeru v nevyhnutnom rozsahu, ktoré je potrebné priložiť k návrhu na vydanie územného rozhodnutia; stanoviská odborných zložiek MV SR ako aj návrh na vydanie územného rozhodnutia zabezpečí objednávateľ, c) zapracovanie pripomienok vyplývajúcich zo stanovísk odborných zložiek MV SR a dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii do dokumentácie stavebného zámeru. 3. Zabezpečenie projektovej prípravy stavby – realizačný projekt stavby a) vypracovanie realizačného projektu stavby na základe schváleného stavebného zámeru a podľa pokynov verejného obstarávateľa uvedeného v bode 2 v časti B opisu predmetu zákazky v súťažných podkladoch, ktorý sa použije aj na účely stavebného konania v rozsahu prílohy č. 3 „Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA“ vrátane: – energetického hodnotenia budovy podľa ustanovenia § 4a zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 555/2005 Z. z. o energetickej hospodárnosti budov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu podľa bodu 2 v časti B opisu predmetu zákazky v súťažných podkladoch, – environmentálneho hodnotenia budovy podľa vzoru uvedeného v Prílohe č. 2 k návrhu zmluvy o dielo, – popisu prác s výkazom výmer, špecifikácií strojov a zariadení a kontrolného rozpočtu stavby podľa bodu 4 v časti B opisu predmetu zákazky v súťažných podkladoch, b) zabezpečenie dokladov – rozhodnutí, stanovísk, vyjadrení, súhlasov, posúdení alebo iných opatrení dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii (vrátane odborného stanoviska oprávnenej právnickej osoby podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o BOZP“) z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a k vyhradeným technickým zariadeniam) k realizačnému projektu stavby v nevyhnutnom rozsahu, ktoré je potrebné priložiť k žiadosti o stavebné povolenie; stanoviská odborných zložiek MV SR ako aj podanie žiadosti o vydanie stavebného povolenia zabezpečí verejný obstarávateľ, c) zapracovanie pripomienok vyplývajúcich zo stanovísk odborných zložiek MV SR a dotknutých orgánov štátnej správy, obce a iných organizácii do realizačného projektu stavby. 4. Počas realizácie stavby a) spolupracovať so zhotoviteľom verejnej práce (stavby) pri vypracúvaní kontrolného a skúšobného plánu verejnej práce (ust. § 12 ods. 1 písm. a) bod 3 zákona o verejných prácach), b) v spolupráci so zhotoviteľom verejnej práce (stavby) spracovať plán užívania verejnej práce tak, aby počas jej užívania nedošlo k ohrozeniu osôb, majetku alebo k jej poškodeniu, prípadne k predčasnému opotrebovaniu, plán užívania obsahuje pravidlá užívania, technických prehliadok, údržby a opráv (ust. § 12 ods. 1 písm. a) bod 6 zákona o verejných prácach), c) zabezpečenie výkonu odborného autorského dohľadu projektanta v nasledovnom rozsahu : – poskytovanie vysvetlení potrebných na vypracovanie dodávateľskej dokumentácie, – účasť na odovzdaní staveniska zhotoviteľovi, – účasť na kontrolných dňoch stavby, – zabezpečenie dodržania projektu stavby s prihliadnutím na podmienky určené stavebným povolením s poskytovaním vysvetlení a prípadných doplnení potrebných pre plynulosť výstavby, – posudzovanie návrhov zhotoviteľa na zmeny a odchýlky z pohľadu dodržania technicko-ekonomických parametrov stavby, prípadne ďalších údajov a ukazovateľov, – vyjadrenie k požiadavkám o väčšie množstvo výrobkov a výkonov oproti overenej projektovej dokumentácii, – sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska, – účasť na odovzdaní a prevzatí stavby alebo jej časti vrátane komplexného vyskúšania a spolupráca s objednávateľom pri uplatňovaní požiadaviek vyplývajúcich z preberacieho konania, – účasť na kolaudačnom konaní a spolupráca s objednávateľom pri uplatňovaní požiadaviek vyplývajúcich z kolaudačného konania.

Doplňujúce informácie

1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa a na https://josephine.proebiz.com/sk/tender/50620/summary. 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v elektronickom prostriedku JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do elektronického prostriedku JOSEPHINE. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať odkazom v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom elektronického prostriedku JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch elektronického prostriedku JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 12.01.2024 o 10:00 hod. na adrese: ul. Červeného kríža 62/30, 029 01 Námestovo . Účasť na obhliadke je záujemca povinný,oznámiť najneskôr do 11.01.2024 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na adrese robert.trbusek@minv.sk; tel:+421 961 40 5507. 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 9. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v tomto oznámení je počítaná do 11 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy pre body 1až 3 opisu predmetu zákazky. Pre bod 4 opisu predmetu zákazky následne od odovzdania staveniska do ukončenia kolaudačného konania .