Vyhlásené obstarávanie

Nástroj na zlepšenie plánovania rádioterapie za podpory umelej inteligencie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
995 706,71
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48180000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
5. December 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Január 2024
Dátum otvárania ponúk:
11. Január 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky, Limbová 2, 837 52 Bratislava
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

Popis podmienky účasti:

Použitie podmienky účasti:

Neuplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Kvalita
  • Pravidlá na uplatnenie kritéria č. 1: Pravidlá a doplňujúce informácie na uplatnenie kritéria č. 1 a spôsob výpočtu sú upravené v prílohe č. 5a súťažných podkladov a v časti I.I (Hodnotenie expertom) Prílohy č. 5b súťažných pokladov.
  • Relatívna váha kritéria č. 1: Hodnota relatívnej váhy príslušného kritéria je 40 %.
  • I.I Hodnotenie expertom

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečiť softvérové vybavenie podporujúce automatizované kontúrovanie orgánov v rámci procesu plánovania rádioterapie, a to tak, aby toto vybavenie bolo dostupné pre všetkých poskytovateľov ústavnej zdravotnej starostlivosti (ďalej len PÚZS), ktorí v rámci Slovenska poskytujú radiačnú terapiu (ďalej len ako RT) onkologickým pacientom a aby toto vybavenie pokrývalo moderné štandardy pre plánovanie RT. Riešenie má zabezpečiť: Čo najpresnejšie plánovanie RT s čo najmenším dopadom na zdravé tkanivo, Štandardizáciu a využívanie najlepšej praxe pri kontúrovaní orgánov. Požadované výstupy projektu sú: Modul Automatizované kontúrovanie: V 11 pracoviskách, ktoré podávajú RT implementovať nástroj na automatizované kontúrovanie OAR a klinických cieľových objemov. Projekt má za cieľ zabezpečiť tento nástroj pre všetkých 11 pracovísk na 5 rokov. Podrobné informácie sú uvedené v Opise predmetu zákazky, ktorá je prílohou č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese http://josephine.proebiz.com/ (ďalej len "systém JOSEPHINE"). Za okamih doručenia zásielky (listín, dokumentov, ponuky, žiadostí, žiadosti o nápravu, podanie námietky a iné) sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému., t. j. dátum odoslania = dátum doručenia, ak súťažné podklady v niektorých osobitných prípadoch neupravujú inak. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Bližšie informácie ohľadom elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Výsledkom tohto verejného obstarávania bude 11 kúpnych zmlúv na dodanie tovaru tvoriaceho predmet zákazky do 11 miest dodania, v súlade so zmluvnými podmienkami uvedenými v súťažných podkladoch. Predmetom každej kúpnej zmluvy uzatvorenej na základe výsledku tohto verejného obstarávania bude práve 1 kus tovaru predmetu zákazky so zodpovedajúcim miestom dodania pre konkrétneho kupujúceho.