Vyhlásené obstarávanie

Strážna služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre správu zaisteného majetku
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
53 436,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečiť nepretržitú strážnu službu na zabezpečenie ochrany majetku verejného obstarávateľa pred krádežou, vandalizmom alebo nedovoleným vstupom osôb, ochranu života a zdravia osôb, ktoré sa oprávnene zdržiavajú v objekte skladov Úradu pre správu zaisteného majetku v Častkovciach. Bližšie uvedené v Opise predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je zabezpečiť nepretržitú strážnu službu na zabezpečenie ochrany majetku verejného obstarávateľa pred krádežou, vandalizmom alebo nedovoleným vstupom osôb, ochranu života a zdravia osôb, ktoré sa oprávnene zdržiavajú v objekte skladov Úradu pre správu zaisteného majetku v Častkovciach. Bližšie uvedené v Opise predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

KOMUNIKAČNÉ ROZHRANIE ELEKTRONICKEJ PLATFORMY 1.1 Číslo zákazky v systém IS EVO je 484 247. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predĺženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk. Relatívna váha kritérií na vyhodnotenie ponúk - najnižšia cena 100%. Elektronická aukcia sa nepoužije. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, prostredníctvom ktorej bolo verejné obstarávanie vyhlásené, alebo vysvetľovania súťažných podkladov a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk alebo vzájomná komunikácia a dorozumievanie v rámci uplatnenia revíznych postupov bude uskutočňovaná iba v slovenskom jazyku a nasledovným spôsobom, a to: 1.1.1 elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy prostredníctvom systému IS EVO verzia 18.0 (Elektronické verejné obstarávanie) - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský systém IS EVO - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (ďalej len systém IS EVO) vo všetkých postupových krokoch v procese verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, vrátane komunikácie spojenej s revíznymi postupmi podľa zákona verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup týmto spôsobom uplatní/uplatnia. V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému IS EVO, verejný obstarávateľ nebude pokračovať v ďalších úkonoch v tomto verejnom obstarávaní až do odstránenia daného technického problému, pričom následne požiada Úrad pre verejné obstarávanie o potvrdenie výpadku systému. V prípade, ak si to situácia bude vyžadovať, napr. ak výpadok IS EVO nastal počas lehoty na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ primerane predĺži lehotu na predkladanie a otváranie ponúk formou korigenda. Metodika postupu na požívanie systému IS EVO je uvedená na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk) https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html a) PRÍRUČKY (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html), b) VIDEONÁVODY (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html), c) Potrebným minimálnym technickým vybavením pre prácu s IS EVO VER.18.0 systém EVO je: počítač s prístupom na Internet a kancelárske aplikácie Adobe Acrobat Reader DC (https://get.adobe.com/sk/reader/?promoid=KLXME). Podporované prehliadače: - Microsoft Internet Explorer verzia 11 alebo vyšší, - Microsoft Edge verzia 40 alebo vyšší - Mozilla Firefox verzia 57 alebo vyšší, - GoogleChrome verzia 60 alebo vyšší, - Safari verzia 12 alebo vyšší, - Opera verzia 50 alebo vyšší. 1.1.2 písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, osobne do podateľne alebo ich kombináciou na adresu verejného obstarávateľ a, v nasledovných postupových krokoch v rámci procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi: a) komunikácia spojená s revíznymi postupmi podľa zákona o verejnom obstarávaní, pokiaľ si uchádzač/uchádzači revízny postup týmto spôsobom uplatní/uplatnia, b) doručenie záručnej listiny banky, ak táto nie je vystavená bankou ako elektronický dokument podpísaný zaručeným elektronickým podpisom banky, a to tak, že ju vloží do nepriehľadného obalu, ktorý je uzatvorený, prípadne zabezpečený proti nežiaducemu otvoreniu a ktorý je označený nasledovnými údajmi: adresa verejného obstarávateľa uvedená v bode 1 časti A.1 POKYNY PRE ZÁUJEMCOV, týchto súťažných podkladov, adresa uchádzača (jeho obchodné meno alebo názov, sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt uchádzača), označenie: súťaž neotvárať, heslo súťaže: verejná súťaž názov.