Vyhlásené obstarávanie

Bratislava III OR PZ Vajnorská 25, rekonštrukcia objektu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
4 650 552,73
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45216111-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
10. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. November 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. November 2023
Ponuka musí platiť do:
27. November 2024
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 13

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zateplenie a rekonštrukcia objektu OR PZ Bratislava, Vajnorská 25/3179, Bratislava v rozsahu spracovaného projektu stavby.. Predmetom zákazky je zateplenie a rekonštrukcia objektu OR PZ Bratislava, Vajnorská 25/3179, Bratislava v rozsahu spracovaného projektu stavby. Objekt SO-0 1 Okresného riaditeľstva PZ sa nachádza na Vajnorskej 25, Bratislava, na pozemkoch par. č.l 1561/1;5;7;8 registra C, LV 2346 v katastrálnom území Bratislava - Nové Mesto. V rámci rekonštrukcie a modernizácie objektu sa budú realizovať stavebné práce na zlepšenie tepelno-technických vlastností objektu a zníženie energetickej náročnosti objektu v rozsahu zateplenia obvodového plášťa, zateplenia strešného plášťa, zateplenia nad nevykurovaným priestorom, zateplenia zvislých stien pod terénom, výmena časti otvorových konštrukcií, výmena svetelných zdrojov a merania, riadenia a regulácie spotreby elektrickej energie, rekonštrukcia vykurovacieho systému vrátane merania, riadenia a regulácie spotreby tepelnej energie, rekonštrukcia elektroinštalácie, realizácia opatrení na zabránenie vzlínavej vlhkosti stien a odvedenia dažďovej vody z bezprostredného okolia budovy a drobné stavebné úpravy súvisiace s opatreniami energetickej efektívnosti. Účelom rekonštrukcie je aj technické riešenie vstupu do objektu a ostatných opatrení v súlade s Vyhláškou č. 532/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o všeobecných technických požiadavkách na výstavbu a o všeobecných technických požiadavkách na stavby užívané osobami s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie v znení neskorších predpisov. Základné členenie objektov počas realizácie: SO 01 Budova OR PZ Bratislava SO 01.1 Budova OR PZ Bratislava - zelená časť prác SO 01.2 Budova OR PZ Bratislava - nezelená časť prác Realizácia stavebných prác bude prebiehať za prevádzky objektu.

Doplňujúce informácie

1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda ak verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webová adresa je uvedená v bode I.1) tohto oznámenia pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):" a na https://josephine.proebiz.com/sk/tender/47722/summary. 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Podľa ust. § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční 06.11.2023 o 10:00 hod. na adrese: OR PZ Bratislava, ul. Vajnorská, súpisné č. 3179 a 3180, orientačné č. 25. Účasť na obhliadke je záujemca povinný, oznámiť najneskôr do 03.11.2023 do 13:00 hod zástupcovi verejného obstarávateľa emailom alebo telefonicky. Účasť oznámte emailom na andrea.jaskova@minv.sk@minv.sk; tel:+421 9610 54179 8. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.2. súťažných podkladov. 9.Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 100 000,00 EUR. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov. 10. Dĺžka trvania zákazky, uvedená v bode II.7.) tohto oznámenia je počítaná do 13 mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. 11. Predmetné verejné obstarávanie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty a zelené obstarávanie