Vyhlásené obstarávanie

Gastro zariadenia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum účelových zariadení
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42210000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
18. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Dodanie kuchynských strojov a zariadení pre stravovacie, školiace, reštauračné a hotelové prevádzky Centra účelových zariadení.. Dodanie kuchynských strojov a zariadení pre stravovacie, školiace, reštauračné a hotelové prevádzky Centra účelových zariadení - panvica smažiaca elektrická 1 ks, konvektomat elektrický 1 ks, varná stolička elektrická 1 ks, elektrický varný kotol 1 ks, elektricky sporák 3 ks, elektrický chafing 2 ks, elektricky varič 1 ks, elektrická grilovacia doska hladká 1 ks, elektrický gril samostatný 3 ks, ohrievač párkov 1 ks, kávovar 1 ks, mikrovlnná rúra 3 ks, retro hriankovač 4 ks, kotlík na polievku 2 ks, varník ohrievač horúcich nápojov 2 ks, umývačka riadu 2 ks, vodný kúpeľ 5 ks, vozík ohrevný 3 ks, vozík transportný vyhrievaný 5 ks, vozík chladiaci 3 ks, vozík regálový 2 ks, chladnička 10 ks, chladiaca skriňa 1 ks, mraznička 1 ks, výrobník ľadu 1 ks, multifunkčný kuchynský robot 1 ks, výčapné zariadenie 1 ks, pracovný stôl 6 ks, stôl umývací spolicou 1 ks. Úplný opis je uvedený v príl. č. 1 Opis predmetu zákazky. Ponúkaná cena bude vrátane dodania na určené miesto, montáže, uvedenia do prevádzky a zaškolenia personálu. Požaduje sa dodanie najneskôr do 30 dní od zadania objednávky.

Doplňujúce informácie

1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/483219. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je vykonanie validácie hospodárskeho subjektu prostredníctvom doručeného validačného kódu. Príp. otázky týkajúce sa používania IS EPVO zasielajte prosím e-mailom na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk, telefonický kontakt 02/ 209 25 100. 2.) Podmienky predloženia ponuky: a. Uchádzač predloží ponuku v elektronickej podobe PDF v lehote na predkladanie ponúk. V prípade, že uchádzač predloží listinnú ponuku, verejný obstarávateľ na ňu nebude prihliadať. b. Uchádzač predloží ponuku formou oprávnenou osobou podpísanej prílohy č. 2 Cenová ponuka, kde doplní jednotkové ceny bez DPH a obchodné označenie. c. Uchádzač ocení každú položku sortimentu tovarov. 3.) Úspešnému uchádzačovi bude zadaná objednávka. 4.) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5.) Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone o verejnom obstarávaní.