Vyhlásené obstarávanie

Vozidlo na zber, zvoz a prepravu odpadu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
KN SMART SERVIS, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
212 875,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144511-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
31. December 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Online sprístupnenie ponúk cez IS EVO znamená automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 180

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup 1 ks vozidla na zber, zvoz a prepravu odpadu v Meste Komárno.. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v nasledujúcom dokumente: Príloha SP - Technická špecifikácia a cenová ponuka

Doplňujúce informácie

1. Zadávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade §64 ods. 4 zákona o VO v IS EVO. 2. Komunikácia medzi Zadávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS EVO. 3. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom v editovateľnej podobe v IS EVO. 4. Komunikácia sa bude uskutočňovať zo strany Zadávateľa výhradne v slovenskom jazyku, zo strany záujemcu / uchádzača sa bude akceptovať aj český jazyk. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. V rámci zákazky sa požaduje zloženie zábezpeky vo výške: 10 000,00 EUR. Ďalšie informácie sú uvedené v kapitole 11. Zábezpeka Súťažných podkladov. 7. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, t.j. vyhodnotenie ponúk sa uskutoční tzv. superreverzným postupom! 8. Zároveň dávame záujemcom/uchádzačom do pozornosti, že lehota dodania uvedená v bode II.2.7) je len orientačná, nakoľko lehota dodania je to jedno z kritérií na vyhodnotenie ponúk.