Vyhlásené obstarávanie

Dodávka drevín, ich výsadba a špeciálna trojročná starostlivosť, jeseň 2023


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
03452000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Október 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka drevín a ich výsadba v rámci sídliska mestskej časti Bratislava - Ružinov. Dreviny sa budú sadiť v rôznych lokalitách podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Výsadba bude zadaná formou objednávky s presnou požiadavkou na druh a počet stromov, určených na výsadbu a miestom výsadby. Následne verejný obstarávateľ v spolupráci s dodávateľom označí miesto výsadby. Následná špeciálna starostlivosť bude pozostávať z povýsadbového orezu mladých stromov, zalievanie rastlín jednotlivo, dovozom vody na miesto zaliatia, starostlivosť o výsadbovú jamu pri drevinách, vypletie výsadbových jám ako aj kríkových výsadieb a podľa potreby oprava oporných kolov pri stromoch alebo ich následné odstránenie. Polievanie drevín sa vykonáva v sezóne máj september 1x do týždňa. Následná starostlivosť o vysadené rastliny je tri roky po výsadbe, čo znamená, že rastliny vysadené na jeseň 2023 majú zmluvnú starostlivosť až do jesene 2026. Následná starostlivosť sa vykonáva na základe objednávok.. Predmetom zákazky je dodávka drevín a ich výsadba v rámci sídliska mestskej časti Bratislava - Ružinov. Dreviny sa budú sadiť v rôznych lokalitách podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Výsadba bude zadaná formou objednávky s presnou požiadavkou na druh a počet stromov, určených na výsadbu a miestom výsadby. Následne verejný obstarávateľ v spolupráci s dodávateľom označí miesto výsadby. Výsadbové práce dodaného rastlinného materiálu pozostávajú z vyhĺbenia jamy, pridanie do výsadbovej jamy prípravok na zadržiavanie vody a prípravok s mykorhíznymi hubami, výsadby dreviny, poliatie dreviny, upevnenie dreviny a zamulčovanie povýsadbovej jamy. K novovysadeným stromom bude osadený zavlažovací vak. Po výsadbe budú dreviny zaliate dostatočným množstvom vody. Následná špeciálna starostlivosť bude pozostávať z povýsadbového orezu mladých stromov, zalievanie rastlín jednotlivo, dovozom vody na miesto zaliatia, starostlivosť o výsadbovú jamu pri drevinách, vypletie výsadbových jám ako aj kríkových výsadieb a podľa potreby oprava oporných kolov pri stromoch alebo ich následné odstránenie. Polievanie drevín sa vykonáva v sezóne máj september 1x do týždňa. Následná starostlivosť o vysadené rastliny je tri roky po výsadbe, čo znamená, že rastliny vysadené na jeseň 2023 majú zmluvnú starostlivosť až do jesene 2026. Následná starostlivosť sa vykonáva na základe objednávok. Úspešný uchádzač je povinný mať po celú dobu plnenia zákazky vo všetkých polievacích vozidlách technické prostriedky na sledovanie a zaznamenávanie pohybu prostredníctvom monitorovacieho systému GPS. Prístup do GPS monitoringu bude mať obstarávateľ prístupný prostredníctvom online aplikácie. Počas prác musí uchádzač rátať s obmedzeným poprípade sťaženým prístupom k niektorým miestam výsadby v sídlisku Ružinova. Druhové zloženie výsadbového materiálu tvorí prílohu č. 5. Dodávaný rastlinný materiál musí byť zdravý, bez poškodení kmeňa alebo koruny stromu, dostatočne rozkonárený, s kvalitným koreňovým systémom a spĺňať kategóriu (obvod kmeňa, výška kríku) požadovanú v rámci zoznamu v prílohe č. 5. Výsadbové práce a špeciálna starostlivosť sú definované v prílohe č. 6 Výzvy na predkladanie ponúk.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2.Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. 3. V súlade s článkom V. Rámcovej zmluvy o dielo objednávateľ požaduje od zhotoviteľa zloženie kvalitatívnej zábezpeky vo výške 3 000 EUR (viac Článok V. Kvalitatívna zábezpeka Rámcovej zmluvy o dielo). 4. V súlade s článkom VII. Rámcovej zmluvy o dielo objednávateľ požaduje od zhotoviteľa mať uzavretú poistnú zmluvu zodpovednosti za škodu s limitom poistného plnenia najmenej 40 000 EUR (viac Článok VII. Ostatné ustanovenia Rámcovej zmluvy o dielo)