Predmetom zákazky je dodávka technológie wellness a technológie kuchyne pre ubytovacie zariadenie. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov. Predmet zákazky sa delí na časti..
1. Splnenie podmienok účasti môžno preukázať čestných vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá osobe podľa § 7 zákona o verejno obstarávaní úspešný úchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk. 2. Ponuka sa predkladá v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Doklad preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musoa bytť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť predložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný predklad v štátnom jazyku. 3. Sutazne podklady si zaujemca vyziada na zaklade nascanovanej pisomnej ziadosti v slovenskom jazyku, podpisanej statutarnym organom zaujemcu (alebo osobu na to poverenou), ktoru zasle emailom na emailovu adresu kontaktnej osoby vo@ememconsulting.sk. Podmienkou poskytnutia sutaznych podkladov je dorucenie pisomnej ziadosti podpisanej statutarnym organom zaujemcu (alebo osobu na to poverenou), v lehote uvedenej v bode IV. 2.2.) tejto vyzvy na predkladanie ponuk. Ziadost o poskytnutie sutaznych podkladov musi obsahovat presnu identifikaciu verejneho obstaravania, identifikacne udaje zaujemcu, najma obchodne meno zaujemcu, ICO, postovu a emailovu adresu na dorucovanie pisomnosti, kontaktnu osobu pre komunikaciu s uvedenim mena, telefonneho cisla a emailu. Sutazne podklady bude osoba podla § 7 zakona o verejnom obstaravani poskytovat len prostrednictvom elektronickej posty - emailom. 4. Ponuky uchadzacov je potrebne dorucit v lehote na predkladanie ponuk podla bodu IV.2.3) tejto vyzvy na predkladanie ponuk, a to postou, kurierom alebo osobne na adresu: eMeM Consulting s.r.o., Namestie sv. Mikulasa 8/8, 064 01 Stara Lubovna. Uchadzac moze predlozit ponuku pocas pracovnych dni v case od 09:00 do 15:00 hod. alebo v inom, vopred dohodnutom case. Osoba podla § 7 zakona odporuca uchadzacom, aby sa v pripade osobneho dorucenia ponuky vopred telefonicky ohlasili kontaktnej osobe pre verejne obstaravanie. 5. Telefonicka komunikacia je mozna iba v pripadoch overenia dorucenia pisomnosti a v pripade dohodnutia osobneho dorucenia pisomnosti alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto Vyzvy na predkladanie ponuk.Telefonicka komunikacia je mozna v pracovnych dnoch v case od 09:00 do 15:00 hod. Ziadne ine informacie nebudu telefonicky poskytovane! 7. Lehota viazanosti ponuk je stanovena do 31.12.2015. 8. Osoba podla § 7 zakona o verejnom obstaravani odporuca zaujemcom priebezne sledovat profil verejneho obstaravatela , na ktorom bude osoba podla § 7 zakona o verejnom obstaravani uverejnovat vsetky dolezite informacie a dokumenty v sulade so zakonom o verejnom obstaravani v ramci tohoto verejneho obstaravania. 9. Pokyny a pravidla pre pouzitie aukcie, ktorymi sa riadi priebeh elektronickej aukcie su uvedene v sutaznych podkladoch a taktiez su ulozene na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title.