Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia miestnych komunikácií


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Bádice
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
82 920,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233123-7
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Január 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Január 2016
Dátum otvárania ponúk:
25. Január 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Bádice, Obchodná 137, Bádice 951 46
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác - rekonštrukcia miestnych komunikácií, na základe projektovej dokumentácie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1.Verejný obstarávateľ v súčasnosti nemá zabezpečené financovanie predmetnej zákazky. Podmienkou plnenia je získanie nenávratných finančných prostriedkov z Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020, Opatrenie: 7, na základe schváleného predloženého projektu, po podpísaní zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a akceptovaní procesu verejného obstarávania zo strany sprostredkovateľského orgánu. 2. V prípade nezískania nenávratných finančných prostriedkov z dôvodov uvedených v bode 1. si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom, príp. zmluva bude bez akýchkoľvek nárokov a kompenzácií ukončená. 3. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne na základe príslušnej úhrady a písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštovou zásielkou na adresu: Mgr. Aneta Molnárová, Ľ. Fullu 2517/29, Topoľčany 955 01 a v lehote do 25.01.2016 do 08.00 h miestneho času. 4. Žiadosť musí byť podpísaná záujemcom, jeho štatutárnym orgánom, alebo iným zástupcom záujemcu, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísaný každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. 5. V prípade osobného prevzatia budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore (napr. telefonicky, e-mailom, ...) z kontaktnou osobou verejného obstarávateľa uvedenou v bode I.. 6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto je každý záujemca o súťažné podklady povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú (e-mailovú) adresu. 7. Uchádzač vypracuje a predloží ponuku listinne v súlade so zverejnenou výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Uchádzač predloží všetky doklady a dokumenty súčasne aj v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby uvedené doklady a dokumenty predkladali vo formáte Portable Document Format (.pdf). 8. V prípade potreby objasniť súťažné podklady, alebo inú sprievodnú dokumentáciu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie kontaktnú osobu verejného obstarávateľa elektronicky - prostredníctvom e-mailu. Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie sa považuje požiadavka o vysvetlenie doručená prostredníctvom e-mailu verejnému obstarávateľovi najneskôr do 17.01.2016 do 12.00 h. Pre doručenie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov, alebo inej sprievodnej dokumentácie je pre uplynutie lehoty na doručenie žiadosti o vysvetlenie rozhodujúci čas uvedený v e-mailovej správe kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.9. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zúčastnili obhliadky miesta dodania predmetu zákazky. Obhliadka sa uskutoční dňa 13.01.2016 o 12,00 h so zrazom účastníkov v sídle verejného obstarávateľa uvedeného v bode I.. Účelom obhliadky je podrobné oboznámenie sa s miestom dodania predmetu zákazky, s podmienkami pre vyhotovenie stavebných prác, preverenie si skutkového stavu a získanie potrebných informácií na prípravu ponuky tak, aby ich ponuka bola úplná a správna . 10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 11. Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti musia byť uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka (okrem jazyka českého) a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou. 12. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa bodu III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy na predkladanie ponúk čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Čestné vyhlásenie musí byť predložené ako originál a musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade skupiny dodávateľov podpísané každým členom skupiny alebo členom skupiny, ktorý bude splnomocnený konať v danej veci za členov skupiny. 13. Pokiaľ chce uchádzač splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením, predloží čestné vyhlásenie podľa vzoru Formulára C, ktorý tvorí prílohu k súťažným podkladom. 14. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, musia odrážať skutočný stav ku dňu lehoty na predkladanie ponúk (platí aj pre doklady, ktoré budú prekladané v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). 15. Pre potreby tohto verejného obstarávania je určený maximálny objem finančných prostriedkov s DPH, t.j. 99 504,00 Eur. 16. V prípade, že navrhovaná cena úspešného uchádzača presiahne určený objem finančných prostriedkov podľa bodu 15., ponuka s takouto cenou nebude zodpovedať iným požiadavkám verejného obstarávateľa ako sú požiadavky na predmet zákazky a verejný obstarávateľ bude takúto ponuku považovať za neprijateľnú. 17. Lehota na dodanie predmetu zákazky bude max. do 1 mesiaca od odovzdania staveniska. Splnenie tejto požiadavky verejného obstarávateľa formou Prehlásenia uchádzača o dodržaní tejto lehoty bude predložené v ponuke ako náležitosť ponuky.18. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní požaduje v rámci osobitných podmienok plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky týkajúce sa sociálnych hľadísk plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).