Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie komplexných ekonomických a poradenských služieb spočívajúcich vo vedení podvojného účtovníctva, mzdového účtovníctva, personálnej agendy, zostavenia daňového priznania a kompletného zúčtovania dotácií poskytovaných z verejných zdrojov pre mes


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská organizácia cestovného ruchu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
38 495,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79211000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Február 2016
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2016
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2016
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Bratislavská organizácia cestovného ruchu, Šafárikovo námestie 3, 814 99 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Vedenie podvojného účtovníctva verejného obstarávateľa predstavuje: - spracovanie účtovníctva na pravidelnej báze v súlade s príslušnou právnou úpravou (členské, dotácie zo štátneho rozpočtu, dodávateľské a odberateľské faktúry, interné doklady cestovné príkazy, stravné lístky, pokladničné doklady/zálohy na služobné cesty, zálohy na pohonné hmoty, repre, príjemky, výdajky, príkazy na úhradu, bankové výpisy a pod.); - spracovanie ročnej účtovnej závierky výkazov, daňového priznania verejného obstarávateľa v zmysle príslušných právnych predpisov; - kompletné vyúčtovania dotácie poskytnutej Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR v zmysle zákona č. 91/2010 Z.z. a Zmluvy o poskytnutí dotácie; - sledovanie oddelene výnosov a nákladov verejného obstarávateľa spojených s hlavnou činnosťou verejného obstarávateľa a výnosov a nákladov verejného obstarávateľa na prevádzku; - sledovanie oddelene výnosy a náklady verejného obstarávateľa spojené s podnikateľskou činnosťou; - sledovanie finančných tokov (ako súčasti verejných financií) v rozpočtovej skladbe podľa zadania verejného obstarávateľa, t.j. sledovanie čerpania rozpočtu a položiek oprávnených aktivít z rozpočtu verejného obstarávateľa, t.j. projekt na dotáciu v zmysle zákona č. 91/2010 Z.z. a Zmluvy o poskytnutí dotácie; - vedenie účtovného denníka, hlavnej knihy, saldo pohľadávok a záväzkov, náklady a výnosy; - vypracovanie interných smerníc na obeh a likvidáciu účtovných dokladov; - vypracovanie ročnej účtovnej závierky (súvaha, výkaz ziskov a strát, poznámky); - vedenie evidencie a odpisov majetku verejného obstarávateľa; - vypracovanie a podanie daňových priznaní (daň z príjmu, daň zo závislej činnosti, daň z motorových vozidiel, DPH a elektronická komunikácia s Finančnou správou); - bežné štatistické výkazníctvo (okrem mimoriadnych štatistických zisťovaní) tak, ako je stanovené v Zbierke zákonov pre príslušný rok; - spracovanie podkladov pre výročnú správu, výkaz cash flow, poznámky a iné podľa potrieb verejného obstarávateľa; - účasť na prípadných kontrolách Daňového úradu, zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne; - vykonávať ďalšie úkony podľa pokynov štatutárneho orgánu verejného obstarávateľa; - mesačné predkladanie otvorených položiek dodávateľov a odberateľov, nezúčtovaných záloh; - mesačné priebežné výsledky finančnej situácie verejného obstarávateľa podnikateľskej aj nepodnikateľskej činnosti; - - osobné konzultácie v mieste výkonu činností obstarávateľa min v rozsahu 2 hod. dvakrát týždenne Kompletné vedenie mzdovej a personálnej agendy pre zamestnancov verejného obstarávateľa predstavuje: - prihlásenie a odhlásenie zamestnancov na všetkých inštitúciách a poisťovniach; - spracovanie bežnej mzdovej agendy; - výpočet miezd a odvodov; - dodanie výplatných pások; - dodanie mzdových podkladov pre potreby finančného účtovníctva; - vystavenie potvrdení pre zamestnancom pre rôzne účely (vystavovanie zákonom stanovených potvrdení, vystavovanie potvrdení nad rámec stanovený zákonom (najmä pre potreby banky, súdov); - vystavenie dokladov pri ukončení pracovného pomeru; - výpočet náhrad miezd (najmä za dovolenku, práceneschopnosť, ošetrenie člena rodiny, materskú dovolenku), sledovanie a vykazovanie čerpania dovoleniek a iných dní absencií zamestnancov; - vystavenie a podanie prehľadov do príslušných inštitúcií; - založenie a vedenie zložky zamestnanca podľa platných zákonov; - vedenie mzdových listov, evidenčných listov dôchodkového zabezpečenia; - ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmu zamestnancom.

Doplňujúce informácie

1. V prípade, že uchádzač v tomto postupe zadávania civilnej podlimitnej zákazky na poskytnutie služby bez využitia elektronického trhoviska preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní náležitosťou predloženého čestného vyhlásenia musí byť taký obsah čestného vyhlásenia, na základe ktorého bude možné jednoznačne identifikovať splnenie všetkých určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky, ktorých sa predložené čestné vyhlásenia týka a spôsob ich preukázania podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v prípade úspešnosti uchádzača. 2. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní bez splnenia náležitosti uvedených v bode 2. tohto oddielu výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požiadať uchádzača, podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, o doplnenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky na základe dôvodných pochybností o pravdivosti predloženého čestného vyhlásenia. Verejný obstarávateľ v takomto prípade bude postupovať v záujme dodržania princípu transparentnosti tak, aby jeho postup bol preskúmateľný a dotknutého uchádzača v žiadosti o doplnenie predložených dokladov podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní písomne oboznámi s dôvodmi nadobudnutých pochybností o pravdivosti predloženého čestného vyhlásenia. 3. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. 4.Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, príp.j čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je v zadávacej dokumentácii uvedené inak. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. 5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. 6. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý bude v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. 7. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii u podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk v rámci otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá". 8. Každá písomná zmluva predložená v tomto postupe zadávania zákazky uchádzačom podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní musí obsahovať jednoznačné vymedzenie tej časti predmetu zákazky opísanej v súťažných podkladoch a ich prílohách, na ktorú sa zdroje, resp. kapacity uchádzačovi poskytujú inou osobou. 9. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá nesplnila určené náležitosti ponuky a pri vyhodnotení bude postupovať podľa § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky podľa § 45 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nebude mať mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod definovaných v § 12a zákona o verejnom obstarávaní, resp. ktorý nesplní povinnosti podľa § 45 ods. 10, 11 a 12 zákona o verejnom obstarávaní. Konečným užívateľom výhod je akákoľvek fyzická osoba, ktorá sa skutočne (reálne), t. j. fakticky (bez ohľadu na formálno-právny stav) podieľa na podnikaní, riadení alebo kontrole právnickej osoby, fyzickej osoby (podnikateľa) alebo združenia majetku podľa jednotlivých ustanovení § 12a zákona o verejnom obstarávaní. Fakticky znamená konanie na základe akejkoľvek dohody (bez ohľadu na jej formu alebo platnosť), a teda napríklad konanie na základe dohody vyplývajúcej z blízkych osobných alebo rodinných väzieb alebo tiež konanie na základe dohody, ktorá je podľa právneho poriadku protiprávna (napr. § 66a v spojení s § 186a Obchodného zákonníka). Zároveň platí, že formálno-právny stav o vlastníckej a riadiacej štruktúre právnickej osoby uvedený napr. v dokumentoch, ktoré sú obsahom zbierky listín (podľa zákona č. 530/2003 Z. z. o obchodnom registri) sa nemusí zhodovať so stavom faktickým. V takom prípade je pre identifikáciu konečného užívateľa výhod rozhodujúci stav faktický. 11. Spôsob vyžiadania súťažných podkladov: Verejný obstarávateľ poskytuje prístup k súťažným podkladom a ich častiam ako aj k ďalšej doplňujúcej dokumentácii a komunikuje so záujemcami a uchádzačmi v elektronickej forme prostredníctvom portálu s elektronickou adresou www.ezakazky.sk/btb. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre túto zákazku zaregistrovali, do určenej lehoty a to po doručení písomnej Žiadosti o účasť, ktorú záujemca vygeneruje na portáli a túto odošle prostredníctvom poštovej prepravy alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobným doručením do určenej lehoty uvedenej v bode IV.3.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady na adresu verejného obstarávateľa, bude mať záujemca povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe nepretržite pričom o sprístupnení uvedených dokumentov budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a ich prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu na uvedenej adrese. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: - záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/btb, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedenom v bode IV.3.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne v listovej forme s jej doručovaním poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok resp. osobne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.