Vyhlásené obstarávanie

Zateplenie budovy ŽS Rohožník


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Rohožník
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
140 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214200-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Február 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
17. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
zasadačka Obecného úradu Rohožník, Školské námestie 406/1, Rohožník
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

zateplenie budovy základnej školy Rohožník - presný opis v SP

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady v elektronickej forme na základe e-mailovej žiadosti o poskytnutie SP.Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku(resp. v českom jazyku) doručenej elektronickou poštou. Žiadosť o účasť bude obsahovať obchodné meno, sídlo záujemcu, poštovú adresu záujemcu, predmet zákazky, telefonický a elektronický kontakt na kontaktnú osobu záujemcu. Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady budú uchádzačom zaslané elektronickou poštou. Kontaktná emailová adrese: maria.kozuchova@rohoznik.sk. 2. Verejný obstarávateľ navrhuje dorozumievanie elektronickou formou, t.j. e-mailom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ navrhuje pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky, prostredníctvom e-mailovej adresy maria.kozuchova@rohoznik.sk, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 3. Vzhľadom na to, že sa jedná o podlimitnú zákazku na stavebné práce s predpokladanou hodnotou zákazky do 207.000.- €, verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť ustanovenie § 100 ods. 1 písm. f) č. 2 a ods. 6 a stanoviť spôsob predloženia ponuky v jednej obálke bez povinnosti použitia § 39, v ktorej bude vložené jedno pamäťové médium so všetkými dokladmi, predloženými v listinnej podobe v súlade s ustanovením § 18a zákona (bez pečiatok a bez podpisov, s uvedením mena a dátumu). Verejný obstarávateľ zároveň využíva svoje zákonné právo využiť pri podlimitnej zákazke ustanovenia § 32 ods. 11, § 44 a § 45 primerane, pričom primeranosť § 32 ods. 11 v nadväznosti na primeranosť použitia § 44 ods. 1 a následne § 45 znamená, že nepripúšťa nahradenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením z dôvodu skrátenia lehoty na vyhodnotenie ponúk a na podpísanie zmluvy. Uvedené právo je v súlade s § 9 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov (so zabezpečením dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu nediskriminácie). Uvedeným postupom bude zabezpečené rovnaké zaobchádzanie so záujemcami z hľadiska vyhodnotenia splnenia podmienok účasti jednotlivých záujemcov na základe rovnakých dokladov. 4.Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka: Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, táto nemusí vytvoriť určitú právnu formu k dátumu predloženia ponúk. V prípade, ak sa úspešným uchádzačom stane uchádzač, ktorý je skupinou, verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy vyžaduje, aby táto skupina z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi, vzniknuté pri dodávke predmetu zákazky. 5.Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: *Verejný obstarávateľ bude vyžadovať predložiť od úspešného uchádzača k termínu podpisu zmluvy o dielo (v súlade so znením návrhu zmluvy) platnú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu pri výkone povolania, alebo platné poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške min. 100 000,- € na obdobie počas plnenia zmluvy. *Navrhovaný podiel subdodávok, ktorý má uchádzač v úmysle zadať tretím osobám - zoznam týchto subdodávateľov a predmety subdodávok, spolu s čestným vyhlásením, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia predmetu zákazky bude spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 (tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača alebo uchádzačov za plnenie zmluvy). Ak uchádzač nemá v úmysle zadať vykonanie časti prác na predmete zákazky subdodávateľom, predloží doklad ako negatívny, t.j. uchádzač v predloženom doklade vyslovene uvedie, že zabezpečenie uvedeného predmetu zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov. (Doklad verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 34 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní- odporúčame spracovať doklad do vzoru Prílohy súťažných podkladov. Doklad môže mať aj iný formát, musí však obsahovať minimálne požadované údaje.) Uvedený doklad bude uchádzačom predložený v ponuke formou originálu alebo úradne osvedčenej kópie a po uzatvorení zmluvy s úspešným uchádzačom, bude tvoriť prílohu k zmluve. 6.Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa § 100 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s ustanovením § 46 zákona o verejnom obstarávaní. 7.Verejný obstarávateľ stanovuje pre predloženie žiadosti o súťažné podklady a pre poskytnutie súťažných podkladov iba elektronickú komunikáciu, pri ktorej poskytne záujemcovi pokyny pre potvrdenie doručenia, ktoré je záujemca/uchádzač povinný akceptovať.