Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia verejného osvetlenia obce Liptovská Teplá


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Liptovská Teplá
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
216 343,56
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316110-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Apríl 2015
Dátum otvárania ponúk:
10. Apríl 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka Obecného úradu v Liptovskej Teplej.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác podľa navrhnutého technického riešenia uvedeného v súťažných podkladoch spojených so zámerom rekonštrukcie verejného osvetlenia Obce Liptovská Teplá. V rámci rekonštrukcie budú využité jestvujúce podperné body NN rozvodu. Pôvodné rozvádzače v celkovom počte 2 ks budú nahradené novými a 1 ks bude do sústavy VO doplnený. V rámci rekonštrukcie sústavy VO sú navrhnuté káblové zemné vedenie CYKY - J 3x4 mm2 - 387 m , CYKY - J 4x10 mm2 - 1787 m pre stožiarový rozvod, CYKY - J 3x1,5 mm2 pre napojenie svietidiel a AYKY - J 4x35 mm2 alebo CYKY-J 4x10 mm2 pre napojenie rozvádzačov z rozvodu NN. Na rekonštruovaných vzdušných vedeniach VO sú navrhnuté samonosné závesné káble s celoplastovou izoláciou NFA2X 2x16 mm2 - 152 m, NFA2X 4x16 mm2 - 769 m. Celkovo bude inštalovaných 163 ks nových svietidiel s halogenidovou výbojkou. Rozvádzač bude vybavený mikroprocesorovou jednotkou s vlastným softvérom, tak aby neboli ovplyvnené základne funkcie RVO pri výpadku GSM siete. RVO bude mať autonómne riadenie. Softvérová aplikácia umožňuje diaľkovo RVO programovať a meniť jej prevádzkové režimy a on-line sledovať prevádzkové stavy. Riešenie riadenia a správy verejného osvetlenia obce bude vychádzať z centralizovaného riadiaceho systému. Z jedného centralizovaného pracoviska bude možné ovládať celú sieť verejného osvetlenia. Software nainštalovaný na dispečingu bude komunikovať pomocou GSM modulov v RVO, s riadiacou jednotkou v zapínacom bode (RVO), ktorá bude zbierať dáta z jednotlivých meracích bodov. K riadiacej jednotke v rozvádzači bude možné pripojiť všetky prvky sústavy VO. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca zašle na adresu Obec Liptovská Teplá, Obecný úrad Liptovská Teplá, 034 83 Liptovská Teplá 142 a zároveň elektronicky pre registráciu na e-mail: moravcik.ivo@gmail.com. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov je potrebné predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ!" heslom súťaže VEREJNÉ OSVETLENIE v lehote na predkladanie ponúk na adresu: Obec Liptovská Teplá, Obecný úrad Liptovská Teplá, 034 83 Liptovská Teplá 142. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 3. Pri osobnom doručení na adresu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 4. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. 5. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje. 6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.07.2015. 7. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. 8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov, najmä v zozname stavebných prác bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. 9. Úspešný uchádzač bude povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. K jej uzavretiu bude písomne vyzvaný. Systém poskytovania platieb bude formou refundácie. 10. Požadovaný termín dodania predmetu zákazky je do 3 mesiacov od účinnosti uzavretej zmluvy. 11. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 12. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač poskytol; na tento účel uchádzač označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny, ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny. Týmto nie sú dotknuté ustanovenia zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 13. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj elektronickej forme v xls. formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta. 14. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 15. Uchádzač v ponuke ocení určené položky výkazu výmer podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Akákoľvek zmena položiek je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku. 16. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky). Z dôvodu, že zadávanie zákazky podlieha schváleniu úspešného uchádzača poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu až po vykonaní administratívnej kontroly predmetného verejného obstarávania, a to len v prípade pozitívneho výsledku kontroly. 17. Verejný obstarávateľ nebude organizovať obhliadky staveniska. Záujemcom sa odporúča individuálna účasť na obhliadke miesta realizácie stavebných prác, ktoré sa budú realizovať na verejne prístupných miestach, aby si overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky.