Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia verejného osvetlenia – Veľká Paka


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Veľká Paka
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
86 147,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Marec 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2015
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kancelária starostu obce Veľká Paka na adrese sídla obecného úradu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Úspešný uchádzač vymení a doplní cestné svietidlá podľa projektovej dokumentácie a zabezpečí záruku po dobu 6 rokov s výnimkou tovarov a zariadení, pri ktorých výrobca udáva kratšiu záručnú dobu. Uspešný uchádzač dodá, namontuje a uvedie do prevádzky spolu 166 sveteľných bodov vrátane ich prevádzkovej regulácie. Energetické a svetelno-technické parametre cestných svietidiel: trieda ochrany I., IP 66 pre celé svietidlo, t.j. v elektrickej aj optickej časti, stupeň ochrany svietidla proti mechanickým nárazom min. IK08, teleso svietidla vrátane príruby vyrobené z hliníka technológiou vysokotlakového liatia s celkovou váhou max. 10kg. tienidlo z plochého tvrdeného skla brániace úniku svetla do horného polpriestoru, tienidlo musí byť vymeniteľné zabudovaná tepelná ochrana LED a predradníkov, pri prehriatí znížia príkon na zamedzenie poškodenia LED, svietidlo musí byť vybavené univerzálnou prírubou umožňujúcou uchytenie na výložník alebo stĺp 32-60 mm, svetelný tok vyžarovaný iba do dolného priestoru, t.j. svetelné emisie horizontálne alebo smerom dohora 0 cd/klm, každá individuálna LED musí byť osadená identickou čírou šošovkou odolnou proti UV žiareniu zaisťujúcou vyžarovaciu charakteristiku svietidla, svietidlá musia byť vybavené funkciou udržovania konštantného svetelného toku celkový príkon svietidla musí byť max 44W a 60W, resp. 46W a 65W na konci životnosti z dôvodu použitia systému na udržanie konštantného svetelného toku, Svietidlo musí byť vybavené elektronickým predradníkom umožňujúcim autonómne stmievanie počas noci medzi 22:00 04:00 na 50%. počiatočný merný výkon svietidla, daný podielom svetelného toku svietidla (nie svetelným zdrojom) vyžiareného a príkonom svietidla vrátane predradníkovej časti, musí byť min. 120 lm/W, životnosť zdrojov LED garantovaná výrobcom musí byť minimálne 100 000 hodín prevádzky alebo 20 rokov (podľa toho, čo nastane skôr). Poskytovaná záruka výrobcu na svietidlo musí byť minimálne 5 rokov na svietidlo aj predradník. Zabezpečenie regulácie osvetlenia a spínania verejného osvetlenia: Verejné osvetlenie sa odporúča regulovať pomocou elektronického predradníka s autonómnym riadením, ktorý bude inštalovaný priamo vo svietidlách. Autonómnej regulácii bude podliehať spolu 166 ks svietidiel (89ks vymenených a 77ks doplnených). Požadovaný prevádzkový režim svietidiel verejného osvetlenia bude: I. Zapnutie na plný výkon od času západu slnka do 22,00 hod. II. Zapnutie na úsporný režim útlm na 50 % v dobe od 22,00 do 04,00 hod. III. Zapnutie na plný výkon od 04,00 hod. až do času východu slnka.

Doplňujúce informácie

a) Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle zákona čestným vyhlásením alebo ekvivalentným dokumentom v závislosti od právneho poriadku platného v sídle uchádzača. Minimálna úroveň štandardov: Čestné vyhlásenie musí obsahovať všetky kvalitatívne a kvantitatívne údaje, ktoré verejný obstarávateľ požadoval na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo, ktoré určuje zákon o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Dodatočné informácie alebo doklady, ktoré neboli obsiahnuté v čestnom vyhlásení, ak by viedli k zvýhodneniu uchádzača pred ostatnými uchádzačmi je verejný obstarávateľ povinný odmietnuť. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk vyzve úspešného uchádzača, ktorý nahradil doklady a dokumenty na splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením na predloženie originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii v určenej lehote a spôsobom ako predkladal ponuku. Verejný obstarávateľ je povinný potom vyhodnotiť splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom v súlade s výzvou na predkladanie ponúk. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí a toto pravidlo uplatní v zmysle zákona opakovane. b) Odporúča sa, aby predkladané doklady a dokumenty boli zoradené v poradí, ako sú uvedené v tejto výzve na predkladanie ponúk do podprahovej zákazky, aby boli zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, musia obsahovať všetky požadované údaje a aby bol k nim vyhotovený kompletný zoznam všetkých predkladaných dokumentov podpísaný štatutárnym zástupcom záujemcu. c) Doklady záujemcov so sídlom mimo územie Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. d) Odporúča sa, aby bol každý list predkladaných dokladov vo väzbe očíslovaný a to bez rozdielu, o aký list predkladaných dokladov ide. Spôsob použitej väzby by mal zabezpečiť trvalú nerozoberateľnosť. e) Záujemcovi sa odporúča, aby po prevzatí súťažných podkladov vyplnil formálnu žiadosť o účasť podľa štandardného formulára v prílohe súťažných podkladov pre elimináciu pochybení v komunikácii. f) Verejný obstarávateľ bude uprednostňovať potvrdenú elektronickú komunikáciu pred listinnou. Vyžaduje sa, aby záujemca alebo uchádzač vždy zaslal e-mailovú informáciu na adresu referent@velkapaka.sk , a na adresu poradcu pre verejné obstarávanie michal.matas@obstaravatelska.sk . g) Verejný obstarávateľ určil minimálnu lehotu viazanosti ponúk do utorku 31. augusta 2015. V tejto dobe musí byť ale dielo zhotovené, odovzdané a vyúčtované, inak verejnému obstarávateľovi zaniká nárok na NFP. h) Skratka ZVO je platné znenie zákona o verejnom obstarávaní podľa ktorého je tento postup vyhlásený. i) Uchádzač je zo zákona povinný ponuku rozdeliť na dve časti. Prvou je časť ponuky označená slovom Ostatné. Táto časť ponuky obsahuje všetky doklady a dokumenty predpísané zákonom a určenom verejným obstarávateľom okrem tabuľky návrhov uchádzačov na plnenie kritéria najnižšia cena určeným verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk, a všetkých cenových údajov, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako súčasť ponuky alebo ako prílohy k zmluve alebo tých cenových údajov, ktoré hodlá uchádzač verejnému obstarávateľovi sprístupniť z vlastného podnetu. Táto časť ponuky je uložená v samostatnom nepriesvitnom uzatvorenom obale označenom adresou uchádzača, adresou verejného obstarávateľa, heslom vyhlásenej výzvy a textom Ostatné. Účelom prvej časti ponuky (ostatné) je utajenie všetkých cenových údajov až do doby otvárania ponúk v časti označenej slovom Kritériá. Zverejnenie cenových údajov v časti ostatné je hrubým porušením zákona o verejnom obstarávaní. Druhou je časť ponuky označenej slovom Kritériá. Táto časť ponuky obsahuje tabuľku návrhov uchádzačov na plnenie kritéria najnižšia cena určeného verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk a všetky cenové údaje, ktoré požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako súčasť ponuky alebo ako prílohy k zmluvy alebo tie cenové údaje, ktoré hodlá uchádzač verejnému obstarávateľovi sprístupniť z vlastného podnetu. Táto časť ponuky je uložená v samostatnom nepriesvitnom, uzatvorenom obale označenom adresou uchádzača, adresou verejného obstarávateľa, heslom vyhlásenej výzvy a textom Kritéria. j) Poradenstvo vo verejnom obstarávaní poskytuje Prvá obstarávateľská spol. s r.o. použitím dokumentov spĺňajúcich požiadavky § 2 ods. 1 Vyhlášky ÚVO č. 174/2013 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o postupe certifikácie dokumentov, postupov a činností vo verejnom obstarávaní. k) Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca/uchádzač, ak využije potvrdenie o zapísaní do Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie ÚVO, súčasne s informáciou o tejto skutočnosti predložil v ponuke originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu platného dokladu, z ktorého je zrejmé, ktoré osoby a v akom rozsahu sú oprávnené konať a podpisovať za spoločnosť. n) Cena za dodávku, montáž, predpísané skúšky a uvedenie do prevádzky verejného osvetlenia podľa projektovej dokumentácie, cena služieb záručného servisu a cena materiálu účtovaného pri záručnom servise (ak sa materiál uplatní) je cena maximálna. Jej prekročenie považuje verejný obstarávateľ za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky.